20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חגיגת אנטישמיות בחסות האו”ם/מאת מיכל כפרי

 אני חייבת להודות שהפתעה מרעישה לא הייתה לי כאן, בג’נבה.
ועידת דרבן השנייה היא הזדמנות שהוחמצה.
הוחמצה בשל העובדה שאם מדינות רבות יותר היו מסרבות ליטול בה חלק ואומרות לא!
לועידת דרבן השנייה, הרבה קודם לכן, דברים היו נראים אחרת.
עם תום מלחמת העולם השנייה, נולדו זכויות האדם מחדש.
אירופה פקחה עיניה והחלה מגלה את הזוועות הנוראיות שבוצעו כלפי העם היהודי בלב ליבה של היבשת הנוצרית. אפילו אחרי הורדת מסך הקומוניזם וחלוקת מרבית מדינות העולם לשני גושים, זכויות האדם והמאבק למענן, המשיך להתקיים. אחד המאבקים הבולטים ביותר היה המאבק לשחרורו של נתן שרנסקי, “הסרובניק” המוכר ביותר, לוחם זכויות אדם הרואה עצמו מחויב לנושא,שהרשים וריגש את כל משתתפי הכנסים שהתקיימו במקביל לועידת האו”ם, כשהכריז שהוא ניצב כאן בג’נבה כיהודי גאה,כישראלי גאה וכל אותן האשמות נגד ישראל אינן אמת ומעידות על טיבם של המקטרגים.בדברו על זכויות אדם ,סובלנות ודמוקרטיה, בפרט באותם שני כינוסים לזכויות אדם אליהם הגיעו מתנגדי משטר ופעילי זכויות אדם מכל העולם ובעקר כאלה שהגיעו ממדינות ערביות ומאירן.

למעשה, מאז ועידת דרבן הראשונה, שבה כזכור, הצליחו המדינות הערביות והפלסטינים בשיתוף פעולה עם ארגונים חוץ ממשלתיים(NGO’S) לייצר מערך הסברתי תואם והרסני נגד מדינת ישראל.נושא זכויות אדם נחטף בעיקר ע”י המדינות שמשטרן מדכא ורומס בצורה קשה ואכזרית כל ניסיון ביטוי לחופש ושוויון. מדינות הנעדרות חופש דת וחופש מדת לאזרחיהן.

למרבה האירוניה, הן הנושאות את דגל זכויות האדם בועידת דרבן שתיים.
התגלמות הצביעות הפוליטית שכה מאפיינת את ארגון האו”ם בכלל ואת ועדת האו”ם לזכויות אדם שמושבה בג’נבה,בפרט. הועדה לזכויות אדם של האו”ם קיימה 10 מפגשי – חרום בין השנים 1956-2009 5 מהם על ישראל.
אף אחד מהמפגשים לא דן ברצח העם המתבצע בסודן או על רצח העם שהתבצע בבוסניה ובקמבודיה.
6 מיליון איש נרצחו ברואנדה בזימבבואה, בסרי לנקה ובמקומות אחרים והאו”ם בוחר וממשיך לעסוק באובססיביות בישראל. האנטישמיות היא דרך להסיט את הדיון בנושא הבוער של זכויות אדם ברחבי העולם.
אנטישמיות היא דרך להגיד קיומה של מדינת ישראל היא הבעיה שלי.

אחמדיניג’אד הוא ללא ספק אנטישמי אמיתי בכל רמ”ח אבריו ומהותו. אדם המאמין שהליברליזם המערבי נשלט ע”י יהודים. זו האנטישמיות המובהקת של שנות ה-30. אחמדיניג’אד הוא הממשיך את דוקטרינת היטלר האפוקליפטית. הוא היורש.
אין ספק שציונות היא שם קוד ליהודים ואנטי ציונות היא שם קוד לאנטישמיות. ומאחר ואין זו תקינות פוליטית להיות אנטישמי המאבק במדינה הציונית הפך לאמצעי הטוב ביותר לבטא את השנאה הטובה והנושנה.

מתן פלטפורמה לאחמדיניג’ד ודומיו בועידת דרבן השנייה שהייתה אמורה להיות מוקדשת כל כולה למאבק לזכויות אדם, לסובלנות,לדמוקרטיה. ועידה שבה קולם של הקורבנות בעולם של היום אמורים היו להיות במרכזה של הועידה והושתקו לחלוטין.
הם שהפכו לקורבנות האמיתיים של אחמדיניג’אד ודומיו בועידת דרבן השניה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התחייבויות פוליטיות/ מאת אסתר שושנה לזרוביץ

אריק זיו ויזר

מזל טוב משפחת שכטר

אריק זיו ויזר

מפת הדרכים של מדמון לועידה

אריק זיו ויזר

שלומי זינו: “הגיע הזמן לחזור ולהוביל את העיר נשר בדרך הליכוד ומורשת ז’בוטינסקי ובגין”

שלומי זינו

ריכאד חיראדין באסיפה כללית של אורט עולמי בוורשה בפולין

אריק זיו ויזר

דנון בנווה שאנן לא למפקד הארגזים/מאת אריק קלנר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן