18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חבר הנאמנים של “הליכוד העולמי” החליט: נתנגד להקמתה של מדינה פלסטינאית

ביום ד’ נערך בכנסת כינוס של “הליכוד העולמי”. במהלך הכנס החליט חבר הנאמנים של הליכוד העולמי להתנגד להקמת מדינה פלסטינאית.
היום נערך בכנסת כינוס חבר הנאמנים של הליכוד העולמי. בכנס השתתפו נציגי הליכוד העולמי, מנהיגי קהילות מרחבי העולם וראשי סניפים מרחביי הארץ.

ח”כ דני דנון, מ”מ יו”ר הקואליציה אשר משמש כיו”ר הליכוד העולמי, אמר בנאומו כי תנועת הליכוד והמחנה הלאומי נבחרו על ידי הציבור על בסיס ההתנגדות להקמת מדינה פלסטינאית. תושבי מדינת ישראל אינם שפני ניסיון של הנשיא האמריקאי החדש שחושב שאפשר לעשות שלום במזרח התיכון “בהוקוס פוקוס” ותנועת הליכוד איננה “קבלן הביצוע” של מפלגת קדימה שהתנהגותה בימים האחרונים רק מוכיחה כי היא עדיין לא הפנימה את העובדה שהיא הפסידה בבחירות.

ח”כ דנון פנה לנציגים מחו”ל בבקשה שיובילו את ההתנגדות להקמת מדינה פלסטינאית בסניפי הליכוד ברחביי העולם וביקש מראשי הסניפים של תנועת הליכוד לעזור לו לגבש את ההתנגדות להקמת מדינה פלסטינאית בקרב חברי המרכז על מנת שמדינות זו לא תאומץ על ידי מוסדות התנועה.

בסיום האירוע קיבל “חבר הנאמנים” של הליכוד העולמי פה אחד את ההחלטה להתנגד להקמת מדינה פלסטינאית. לאחר ההצבעה הודיעה ח”כ דנון כי בכוונתו לרתום את מוסדות הליכוד וסניפי המפלגה כנגד התכנית להקמת מדינה פלסטינאית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המנצחים בבחירות המקדימות

אריק זיו ויזר

10 דברים שנתניהו צריך לעשות ביום שהוא מתמנה לראש ממשלה/מאת אריה יואלי*

אריק זיו ויזר

ט”ו בשבט עם אפי איתם בסניף ליכוד ירושלים

אריק זיו ויזר

הדרך לשחרורו של החייל גלעד שליט

אריק זיו ויזר

מי יהייה יו”ר רשות החברות

אריק זיו ויזר

המייסדים הדליקו נרות חנוכה במצודת זאב

אלי חזן
דילוג לתוכן