19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

חבר הליכוד ברון

אלי חזן ממשיך לחשוף צעירים למתפקדי התנועה והפעם : רון בנימיני מתל אביב שבולט בפעילות מוניציפאלית אבל מבטיח לעתיד ברמה הארצית

 

 

רון בנימיני הוא אחד הצעירים שהתמודד לבחירות המקומיות בתל אביב אבל לא ברשימת הצעירים אלא ברשימת הליכוד. רון בן 24, גדל והתחנך בלב תל אביב. הוא למד בתיכון הדתי "צייטלין" ולאחר מכן התגייס לצה"ל. עוד לפני כן הוא היה בבני עקיבא ועל אף שהליכוד איננה מפלגה דתית רון מגדיר עצמו דתי לאומי

 

 

"שירתתי ביחידה מובחרת בחיל המודיעין. מגיל מאוד צעיר אני זוכר את עצמי מגיע עם המשפחה לכנסים במצודת זאב. בשנת 2012 נבחרתי להיות חבר מועצת סניף מרכז. לאחרונה התמניתי להיות חבר בהנהלת הסניף ואחראי על כל נושא הצעירים".

 

 

ומה הרקע המוניציפאלי שלך ?

"באוגוסט האחרון נבחרתי למקום ה-5 בפריימריז של הליכוד למועצת עיריית ת"א ובכך הייתי לנבחר הצעיר ביותר אי פעם ברשימת הליכוד".

 

כיום רון הוא סטודנט להנדסת תעשייה וניהול (שנה ב) במכללת שנקר.

 

למה דווקא בליכוד ולא בתנועה אחרת ?

"גדלתי בבית מסורתי-דתי והתחנכתי על ערכי הליכוד ובהם ארץ ישראל השלמה לעם ישראל ושמירה על המסורת והתרבות היהודית. הליכוד משמשת בעיני כמפלגת מרכז ימין מסורתית וזו המפלגה שעימה אני מזדהה. מגיל צעיר מאוד אני זוכר את עצמי מגיע עם המשפחה לכנסים של המפלגה במצודת זאב."

מה לדעתך האתגר האמיתי של הליכוד כיום ?

"האתגר המרכזי של הליכוד כיום הוא לדאוג לביטחון אזרחי המדינה ולשמר את כח ההרתעה שלנו כנגד כל מבקשי רעתנו. במישור החברתי האתגר הוא להוריד את יוקר המחיה במדינה על מנת שזוגות צעירים לא ישקלו ירידה מהארץ ובני הגיל השלישי יוכלו להתקיים בכבוד וברווחה."

 

מי האישיות ההיסטורית אותה אתה הכי מעריך ?

 

"האישיות ההיסטורית אותה אני מעריך היא מנחם בגין,ראש הממשלה וראש האצ"ל לשעבר אשר נרדף על ידי השלטון הבריטי והשלטון הישראלי בשנותיה הראשונות של המדינה ולאחר 29 שנות אופוזיציה ו-7 הפסדים בבחירות הצליח לעשות מהפך והעלה את הליכוד לשלטון."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הראשונים לקיים פעילות שטח

Gilad Trugbild

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

חרדי בצורה אחרת : יענקי פרבר

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד מביעים זעזוע מהכרזות נגד נתניהו

אריק זיו ויזר

מועמד "הדור הצעיר" בבר אילן ניצח בבחירות

אריק זיו ויזר

כאוס בועידת הצעירים: שרים וח"כים נטשו בזעם את האולם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן