26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

חבר הכנסת החרוץ ביותר- ח”כ פיניאן

אתר אינטרנט חדש העוקב אחרי פעילותם של חברי הכנסת וחושף מי הם חברי הכנסת העצלנים, המובילים בהצעות החוק, אלו שכמעט ולא מצביעים. ומי חה”כ החרוץ ביותר? הנציג הצפוני ציון פיניאן.

מי הם חברי הכנסת שמשקיעים בעבודתם ומי לא? את התשובה הזאת ישמח ודאי כל בעל זכות בחירה בישראל לדעת כדי להיות מוכן לפעם הבאה שיקרא לקלפי. פרויקט חדש בשם “כנסת פתוחה” מנסה לחשוף את הפרטים הללו. הפרויקט החדש, שהינו ללא מטרות רווח ולא נתמך ע”י אף גוף ממשלתי, נועד להביא לציבור מידע אודות חברי הכנסת. למרות שבאתר הכנסת מתעדכנת בזמן אמת רשימת נוכחות של חברי הכנסת הנמצאים במשכן, אין פונקציה שמראה מיהו חבר הכנסת שמקפיד לבלות את רוב שעות היממה בכנסת ומי לא. מקימי אתר “כנסת פתוחה” החליטו להרים את הכפפה וליצור תוכנה שתחשב את פעילויות חברי הכנסת ותיתן תוצאות מספריות שיוכלו להעיד על פועלם של חברי הכנסת.

 

בין היתר מציע האתר לעקוב אחרי הצעות חוק וההתקדמות שלהן בתהליך החקיקה, לקרוא פרוטוקולים של הוועדות (מלבד חוץ וביטחון) ואולי הכי חשוב לעקוב אחר העשייה היומיומית של נציגינו בכנסת,

 

בכמות שעות הנוכחות, הצעות חוק שהציעו, הצעות חוק שהעבירו, מספר ההצבעות החודשי, נוכחות בוועדות ועוד. מנתוני האתר עולה כי חבר הכנסת שנוכח הכי הרבה בוועדות הוא נציג הגליל והעמקים ציון פיניאן עם יותר מ-25 ועדות לחודש כאשר במקום השני ניצב משה גפני עם ממוצע של 22 ועדות לחודש. תוצאה זו אינה מפתיעה כיוון שלא הרבה יודעים אבל ח”כ פיניאן הוא שיאן הכנסת בחברות בוועדות כאשר הוא משתייך ללא פחות משבע וועדות בכנסת, הרבה יותר מכל חבר כנסת בקדנציה זו. בכך לא הסתיימה עשייתו הפרלמנטארית הענפה של ח”כ פיניאן שקוטף גם את המקום ה-12 המכובד מבין 120 חברי הכנסת עם כ-15 שעות שבועיות בכנסת כאשר מקדימים אותו בעיקר ח”כים מירושלים רבתי… נתון נוסף שישמח את בוחריו של ח”כ פיניאן הוא מקום 7 מבין כל 120 חברי הכנסת בממוצע הצבעות לחודש עם קרוב לחמישים אחוזים ובמקביל העלה הח”כ החרוץ לא פחות מ-62 הצעות חוק כאשר חלקן עברו וחלקן האחר עדיין בתהליך. כמו כן לח”כ פיניאן יש משמעת סיעתית וקואליציונית של מאה אחוזים.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין שיגר מכתב ברכה לעמיתו המצרי

אריק זיו ויזר

לוין מקרב בני הנוער לתחרויות הספורט

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת בתגובה לחוק פינוי פיצוי:

אריק זיו ויזר

דמוגרפיה ומשפחה זה לא צחוק

אלי חזן

המסמרטט – בן זאב

אריק זיו ויזר

אושרה בטרומית הצעת החוק של ח”כ אופיר אקוניס:תותר חנייה בתחנות האוטובוסים בשבתות וחגים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן