16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

ז'בוטינסקי ברשת : שירים, סיפורים ורשימות לקריאה

פרויקט בן יהודה הוא פרויקט נדיר שעלה לרשת ב – 1999. בשנים האחרונות עמלים שם על העלאת החומרים של זאב ז'בוטינסקי. מידע חשוב חשוף לעיני כל 

 

השירים של זאב ז'בוטינסקי הם שירים נדירים בהשפעתם ובראייתם, תרגומיו חשובים לתחיית השפה העברית וסיפוריו הם המורשת העניפה שהוא משאיר מאחוריו. 

 

הדור הצעיר בישראל שינה את הרגלי הצריכה של הוריו. האינטרנט תופס מקום הרבה יותר מרכזי בחייהם של הילדים, הנוער והצעירים מאשר זה אצל הוריהם. יותר מכך, אלו המביעים עניין בכתיבתו המגוונת של ז'בוטינסקי נאלצים לגשת לספריות השונות ולספריו המעלים אבק אך רלוונטיים מתמיד. 

 

מכון ז'בוטינסקי הוציא לאור השבוע את חלק א' של כתבי ז'בוטינסקי המחודשים. המהדורה מתייחסת לחלק הראשון בחייו של ז'בוטינסקי והחלקים הבאים ייצאו לאור בקרוב ויעוררו עניין רב. 

 

ואולם, לאלו המתעניינים הרי שברשת ניתן למצוא לא מעט מכתביו, רשמיו, סיפוריו, תרגומיו ושירתו של ז'בוטינסקי והכל כחלק מפרויקט בן יהודה הנהדר שהחל ב – 1999. ניתן להתוודע לעולם המורכב והמגוון של ז'בו והכל על מסך המחשב. 

 

לעולמו של ז'בוטינסקי ברשת לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנשי ליכוד מקדמים זכויות אדם של פלסטינים

אלי חזן

צה"ל – צבא יותר קל ונייד, מוכן לאתגרים החדשים

אלי חזן

אופק מדיני חדש ?

אלי חזן

תחזית מזג האויר: חם בישראל

אריק זיו ויזר

מה מפריע לרזי בגלי צה"ל.

אלי חזן

השקד פורח בגלובס

דילוג לתוכן