24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

זו העת להתאחד /מאת:אלעד מרון

סבי, עליו השלום, אמר תמיד כי לא טוב לנהל מלחמה בכמה גזרות בעת ובעונה אחת. כבן קיבוץ עבדתי בחופשות הלימודים בהובלת הבקר המיועד לבשר למרעה, פעמיים ביום. סבי, שידע את אהבתי לעיסוקי, השתמש תמיד בדוגמא הלקוחה מהתחום. “לאחר ששמת אוכף על הסוס” הוא אמר, “אתה פותח את שער מכלאת הבקר וכל ראשי הבקר פורצים החוצה כמו מים השוטפים מפרצה בסכר. לא חכם יהיה הבוקר הסובב בדהרה סביב לעדר הבקר, מכלה את כוחות סוסו ולא משיג מאומה באיסוף ראשי הבקר. בוקר חכם, ינחה את הפר המוביל לכיוון אליו ברצונו להנהיג את העדר ולאחר שמרבית הפרות ילכו בעקבות המוביל, יעסוק בהתמודדות עם הסרבניות וידרבן אותן להצטרף לעדר הנע. כך ישמרו אנרגיות הסוס למשך שארית היום ואיסוף הבקר והכוונתו יהיו קלים הרבה יותר”.
השבוע ראינו כיצד סקרים שניבאו לנו אך לפני כשבועיים (בתאריך 10/12) 34-36 מנדטים ול”קדימה” 21-24 מנדטים, מתחלפים (היום 19/12) ל – 30 מנדטים לנו ו – 30 מנדטים ל”קדימה”.
הפריימריס ב”קדימה” העלו אותם בסקרים בעוד אנו הולכים ומתדרדרים במנדטים בעקבות התנהלות התנועה מאז הפריימריס. ברור לכל כי מצביעי הליכוד יצביעו לנו ומצביעי קדימה יצביעו להם. שתי המפלגות מתמודדות על הקול הצף שכן הוא זה שיכריע את הבחירות.
מאז הבחירות המוניציפאליות, דרך הפריימריס ועד היום נתמלאה בטנם של חברי תנועה רבים על ההתנהלות בלשכת היו”ר והמצודה והשלכותיהם לדרג הפעילים ונאמני התנועה.
עוד תגיע שעת התחשבנות והתדיינות. אך לא כעת היא השעה הנכונה. היום, ועד ל-10 בפברואר יש להתאחד סביב יו”ר התנועה, לשים בצד את המחלוקות ולהסתער על הקרב על המדינה והבית. שלוש שנות קדימה הותירו הרס ושיממון. השיקום יהיה רק אם לצד נתניהו יעמדו בעוצמה 35-40 חברי הכנסת שלנו. תומכים, עוזרים ונלחמים ללא פשרות. ליכוד חלש ומעט ח”כים יאלצו להתפשר על קווי ממשלה המורכבת מקדימה שוות כוח ומרסיסי מפלגות המהוות את לשון המאזניים. וזו – חברים – המשימה החשובה ביותר כרגע ואין בילתה.
לאחר ה – 10 בפברואר, לאחר שנקים ממשלה המבוססת על חברי הליכוד בכנסת, ממשלה שקווי היסוד שלה תואמים את משנת ז’בוטינסקי ומנחם בגין, או אז נתפנה לבוא חשבון עם אלה שהזיקו לנו ולתנועה, הן במוניציפאלי והן בארצי. רק אז נפרוק את כל אשר על ליבנו ואולי, כן אולי נתאחד, כל הכוחות החיוביים, לשליפת התפוחים הרקובים שבתוכנו.
עד ליום הבחירות עלינו לפעול, לעמול ולהביא את הניצחון לליכוד ולכלל מדינת ישראל.
חברים – אני קורא לכם לדגל, לוודא שעם ישראל ימלא את תיבות הקלפיות בפתקי “מחל”!!
בהצלחה לכולם!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאיר יאיר את הליכוד

אריק זיו ויזר

יצא המרצע מן הסק(ר). /מאת:ניסן יואלי

אריק זיו ויזר

השר שטייניץ : “יש חשיבות לתכנון ולעומק”

אלי חזן

כ- 1,000 איש השתתפו בכנס הסברה שערך ח”כ משה כחלון בחיפה

אריק זיו ויזר

הכרעה בטירת הכרמל : אריה טל ופריד אברהם הם ראשי הסניף

אלי חזן

גדעון לא צריך לתבייש להפך הוא צריך להיות גאה מאוד /מאת:סלים שמא – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן