19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

זועבי ממשיכה להסית ולהתסיס!

בהודעה לעיתונות מחודש מרץ הצהירה ח”כ חנין זועבי (בל”ד): “מדיניות התוקפנות והכיבוש בירושלים הופכת את האינתיפאדה לצעד בלתי נמנע”. מי נהג בתוקפנות? אלו סממני כיבוש נראו בירושלים? מי מסיתה נגד המדינה?!

כעיתונאי המחזיק בתעודה של לע”מ (לשכת העיתונות, לא הסיעה ההיא של אולמרט…) נוהג אני לקבל במייל הודעות לעיתונות מחברי כנסת הנמנים על מפלגות שונות, ובהן כאלו שדעותיהן מנוגדות לדעותיי. לא פעם דעתו של השונה עשויה לקומם אותך, אך כבר אמר מי שאמר “גם אם דעתך שונה משלי, אלחם עד חורמה על זכותך להשמיע אותך”.
אך לפעמים יש כאלו ששכחו היכן עובר הגבול בין חופש הביטוי ובין חופש השיסוי, בין ניצול חובת הזולת  לכבד את דעתך ובין הצפת האימייל של הזולת בחומרי הסתה ופרובוקציה. כזו היא למשל חברת הכנסת חנין זועבי ממפלגת בל”ד, היורשת של המסית, החתרן והמפגע עזמי בשארה, ושליחתם הנאמנה של בני דודנו ומבקשי רעתנו, החל מן הקיצוניים שבין ערביי ישראל ועד אחמדינג’אד וחוסיין אובמה.
זה אולי המקום לציין, כי עם השבעתה השערורייתית לכנסת ישראל פרסמתי מעל אתר נכבד זה דרישה חד-משמעית להעלות את נושא הסרת חסינותה לאלתר, לאחר שזו יצאה מאולם המליאה בעת שירת התקווה ואמירתה לתקשורת כי “כי האווירה הזו זרה לי” (אז לכי, למי בדיוק את עושה טובה? אה, לחמאס…).
כך נכתב בהודעה שמשום מה הגיעה אליי למייל תחת הכותרת של ‘דואר נכנס’ ולא ‘דואר זבל’:
“חה”כ חנין זועבי המשתתפת בצעדת המחאה שמארגנת ועדת המעקב העליונה בירושלים וחברון היום, 16.3.10, במחאה על מדיניות הכיבוש וייהוד שתי הערים, מוסרת כי: ישראל בודקת את סף הסיבולת הפלסטינית והבינ”ל באמצעות מדיניות הייהוד והכיבוש האלימה שנוקטת בירושלים: אכלוס יהודי מאסיבי במזרח העיר ובשכונות הערביות, הריסת בתים, גירוש פלסטינים מבתיהם, שלילת תעודות זהות, דיכוי הפגנות, מעצרים לתושבים, התנכלויות לפעילי זכויות אדם”.
אי, אי אי… איזה סיבולת ישראל בדיוק בודקת? כפי הידוע לי, מזה 3000 שנה ניסו אימפריות גדולות לבדוק את כוח הסיבולת שלנו. הרגו אותנו, העלילו עלינו, הגלו אותנו, החריבו לנו בתי-מקדש, כפו עלינו מלחמות בניגוד לרצוננו. וברוך ה’ עם ישראל חי. כנראה שכוח הסיבולת של הקהילייה הבינ-לאומית תם מזמן. אל מול כל העוולות הללו שנעשו לנו ושנמנו כאן (וגם אלו שלא נימנו)- העולם שתק! ‘אכלוס יהודי מאסיבי’, חא, חא, חא. שתי משפחות באיזו חושה מסכנה. זה אכלוס מאסיבי? וכשהפלסטינים כובשים ‘עוד דונם ועוד עז’ זה לא אכלוס מאסיבי? מבחינת זועבי ומשת”פיה בשמאל הישראלי זה ‘מימוש זכויות יסוד’. “גירוש פלסטינים מבתיהם”- יהודים מגרשים (חלילה! רק כשמדובר ביהודים! ואז זו ‘התנתקות’! לא גירוש!) ואל תדאגו, גם אם קניית הבית נעשית בקומבינה יקבל הפלסטיני החביב דירה של משרד הביטחון אי שם בגוש דן. אל תדאגו, לא ישימו אותו באיזו קראווילה בשדה ליד גדר הרכבת לאשקלון כשבסמוך לה ביוביות בטון למיגון מפני קסאמים וגראדים. ‘התנכלויות לפעילי זכויות אדם’- כל כך הומאניים הפעילים הללו. האם יריקה וזריקת אבנים כלפי חיילים מותרת על-פי אמנת לאס וגאס? אולי על-פי אמנת חאן-יונס…
עוד כותבת הגב’ זועבי: “מדיניות זו אינה פחות מאשר טיהור אתני, והיא מהווה מניע חזק ביותר לפתיחת אינתיפאדה שלישית, יותר מאשר ביקורו של שרון במסגד אלאקצא”. ‘טיהור אתני’ למיטב זכרוני היא כותרת לאירועים כמו שואת יהודי אירופה במלחמת העולם השנייה, שואת הארמנים במלחמת העולם הראשונה, הרג בני ההוטו והטוטסי באפריקה, הרג המורדים הכורדים בצפון עיראק ועוד. לא זכור לי שרכישת דירות בירושלים הייתה כרוכה בהרג המוני של פלסטינים. עובדה, יש עדיין ערבים במזרח ירושלים (לצערי ולשמחתה). על אזכור ביקורו של שרון בהר הבית יש לציין, כי זה המקום הקדוש לנו לדידנו, בדיוק כמו שהוא קדוש לערבים (לדידם כמובן…). איפה בדיוק שוויון הזכויות? ‘מניע לאינתיפאדה’- האם אין פה משום איום והסתה? ‘אינתיפאדה שלישית’- אני לא מסכים עם כל החלוקה לאינתיפאדה ראשונה, שנייה ושלישית. כל ההיסטוריה שלנו היא מלחמה אחת גדולה ומתמשכת, בדיוק כמו באותה בדיחה על סדנת הדיאטות, בה השמן שבחבורה מספר שהוא אוכל רק ארוחה אחת ביום- מהבוקר עד הערב… הערבים אוכלים אותנו לאט ובשלבים, ללא הפסקה- בשיטת הסלאמי, והתיאבון לא נגמר ויש גם משת”פים מתוכנו ומעבר לים שדואגים לספק להם את ליטרת הבשר דבר יום ביומו.
“כנראה שהעמדה הערבית והפלסטינית הרשמית שלחה לישראל מסר שגוי: שהפלסטינים לא יאבקו למען חירותם וזכויותיהם, ושהאינתיפאדות הן חלק מההיסטוריה. זוהי הנחה שגויה שכן המשך התוקפנות והכיבוש בירושלים הופך את האינתיפאדה לצעד בלתי נמנע”. נכון, הפלסטינים באמת שלחו לנו מסר שגוי. באוסלו הבטיחו לנו יונה עם עלה של זית, הבטיחו שלום בבית, הבטיחו אביב… וקיבלנו פריחות. ‘הפלסטינים לא ייאבקו’- בדיחת השנה. האם שונתה האמנה הפלסטינית? האם יש מסמך פלסטיני (יש יצור כזה שנקרא ‘פלסטיני’?) שמכיר בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית? האם יש מסמך פלסטיני ששולל מכל וכל את המאבק המזוין?
“אני פונה לממשלה ומזהירה מפני התלקחות שתבעיר את השטח ותגרור את האזור לעימות אלים. לא נעמוד דום מול רמיסת זכויותיו של העם הפלסטיני בכלל ושל תושבי ירושלים בפרט”. גם אני, גברת זועבי, לא אעמוד דום מול רמיסת זכויותיו של העם היהודי לבנות בירושלים ובכל חלקי ארץ ישראל. ‘מזהירה מפני התלקחות’- בינתיים, מי שמסיתה זו את וציבור בוחרייך! מי שזורקים אבנים ומפוצצים אוטובוסים ובתי קפה הם בני עמך! מי שגוררים פעם אחר פעם את אזורנו לעימותים, למלחמות ולשפיכויות דמים הם בני בריתך! גם אני פונה לממשלה, למשטרה, למערכת המשפט ולכל קהיליות הביטחון והמודיעין בשיראל ומזהיר אותם מפני ההתלקחות שאת מבעירה במו פיך ומעשייך!”.
“אין כל קשר בין זכויות העם הפלסטיני בירושלים המזרחית לבין כבודו של ביידן וכבודה של ארה”ב, ואין עיתוי מתאים לאכלוס יהודים בשכונות ערביות. אין עיתוי מתאים לכיבוש!”. הדברים יש לציין, נכתבו בעת ביקורו של ביידן וכרוכים בכפיות טובה “זה עשה לו עזר כנגדו וזה אמר האישה אשר נתת עימדי”- מעולם, אבל מעולם, גברת זועבי, לא היה נשיא אמריקני כל-כך פרו-ערבי, פרו-פלסטיני ופרו-איסלאמי כמו ברק חוסיין אובמה (אוסמה). באמת אין קשר בין ביקור סגן נשיא ארה”ב לבנייה בירושלים. על כך אמר מי שאמר “לא חשוב מה יאמרו הגויים- חשוב מה יעשו היהודים”.
“ישראל צריכה לדאוג לפתרון המשבר האמיתי שלה שאינו עם ממשל ארה”ב אלא עם העם הפלסטיני”, סיכמה זועבי בהודעתה. המשבר האמיתי שלנו הוא חוסר ‘היציאה מהגלות’ והיותנו מדינה כל-כך ‘מתוקנת’ שמאפשרת לגרועים שבאויבנו להיות מיוצגים בבית-המחוקקים שלנו על-יד דמות כל-כך שערורייתית, מסיתה ופרובוקטיבית כדוגמתה של חנין זועבי.
ח”כ זועבי, תעשי לכולנו טובה ותעזבי את כסאך הפרלמנטרי. קחי איתך בדרך את חברייך לסיעות הערביות. את בעצמך מודה שהאווירה הזו זרה לך. לכי לעזה, ויפה שעה אחת קודם.
על הכותב
משה שפיבק, יליד אנגליה (1972), עיתונאי וחבר ליכוד מבית שמש, משמש כעורך משנה ברשת המקומונים ‘שופינג מקומי’ (בית שמש ומודיעין). בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית וניהול משאבי אנוש מהמכללה למינהל. למד בישיבת ‘הדרום’ ברחובות ובישיבת ההסדר ‘הכותל’ בירושלים. שירת בצה”ל ביחידת הקישור ללבנון והשתתף במלחמת לבנון השנייה כחייל מילואים באוגדת הצנחנים. תושב בית שמש, נשוי לאורית, מורה במקצועה, ואב לשלוש בנות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיעת הליכוד זוכרת את בגין במרכז לזכרו

אריק זיו ויזר

“הממשלה ממשיכה לברבר עצמה לדעת”

אריק זיו ויזר

חשוב אבל נסתר : זירוז מתן מעמד עולה לזכאים המגיעים ארצה במעמד תייר

אריק זיו ויזר

יש ניסים בתאוריה

אריק זיו ויזר

יריב לוין מוחה נגד סגירת לשכות ההוצאה לפועל

אריק זיו ויזר

מרי רגב מביאה את: דברי אבו מאזן בתאריך 27.4.09 בפני פרלמנט הילדים ברמאללה.

דילוג לתוכן