18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

זה אנחנו או אתם

חלוקת תיקי השרים לאחר הבחירות האחרונות מוכיחים דבר אחד : שרי הליכוד ולא מעט מהח”כים שלו זורעים את זרעי ההרס כי חוסר הענווה שלהם מקרין החוצה וזה הופך להיות סיפור של או אנחנו הליכודניקים או הם שרוצים להיות שרים בכל מחיר 

 

30 ח”כים נבחרו על ידי הציבור עבור הליכוד. אותו ציבור רואה כל כך הרבה מנדטים ולא מבין ראש הממשלה לא מצליח להקים ממשלה ולמה הכנסת לא מתחילה לעבוד. אז בואו נודה באמת : רבים מחברי הכנסת לוקים בעיוורון, שלא לומר בחזירות ואפילו אווילות. מהבחינה הזאת היוצאים מהכלל הם צחי הנגבי שהפך להיות יו”ר הקואליציה ואבי דיכטר. מדוע ? משום שהם היחידים שלא איימו שאם לא יקבלו משרת שר מסוים אז יעשו אינתיפאדה. כל הכבוד להם. 

אני מרחם על ראש הממשלה שלא מספיק שהיה צריך להתמודד עם חזירות השותפות הקואליציוניות נאלץ לשאת עליו גם את חזירות חברי הכנסת שלו. 

מי אמר שחבר כנסת מוכרח להיות שר ? מדוע הנורמה המחשבתית הזאת שבה כל אחד אומר לעצמו “אם אני לא שר אז אני שורף את המועדון” השתרשה ? התשובה היא כי האגו השתלט עליהם והנורמות הללו יהרסו אותנו.  

שלא לדבר על כך שהיו שרים שהוצעו להם תיקים מסוימים והם סירבו לקבלם ואף איימו בסנקציות. אוי האגו, האגו. 

ובכלל, בואו נביט על זה כך : לליכוד יש יותר מדי חברי כנסת ואי אפשר לספק את רצון כולם. פשוט זה לא הגיוני. חלק מהח”כים היו צריכים להבין שאין מה לעשות. לא כולם יכולים להיות שרים. וגם אלו שהפכו להיות שרים תדמיתם רעה מאוד. 

אותו הדין לגבי ראשי הועדות : ח”כים שאין להם מושג מה זאת הצעת חוק מבקשים להיות ראשי ועדות. מה עם קצת ללמוד, להשכיל, להחכים? 

 

אלא שאין מי שיקשיב וביום שהשמאל יעלה לשלטון, גם בגלל התנהגות חזירית כזאת, הם לא יהיו שם על מנת לשאת באחריות. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גשם גשם בוא,וכולנו עם ביבס ורגב

אילנית בן ימין

בליכוד תופסים צד בנושא בחירת הרב הראשי

אלי חזן

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

אלי חזן

סער ושמחי בהרמת הכוסית לשנה החדשה

אלי חזן

“לא ייתכן שבלב מדינת ישראל – חייל חרדי יחשוש לחזור לביתו”.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן