32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

זבל מי שמלכלך

הוא נסע לאירופה, הוא מכהן בכנסת כח"כ ומקבל משכורת ממשלם המיסים הישראלי אבל מלכלך עלינו. קבלו את הברנש החדש של השכונה ח"כ אגבריה מחד"ש

אולי הגיע הזמן להתעורר ולפעול קצת יותר במרץ ובתקיפות. גם לדמוקרטיה יש גבול. והגבול הוא פגיעה בבטחון המדינה. אלא, שלאחר
המשט ולאחר זועבי. מגיע תורו של המופרע התורן של ח"כ הערבים קבלו את עפו אגבריה מסיעת חד"ש. בעוד חברי הכנסת שי  ווילף ביחד עם נציג משרד החוץ מנסים למזער נזקים באיחוד האירופאי מופיע אגבריה ומנסה לשכנע את האיחוד להטיל סנקציות על ישראל.
אגרביה אמר את הדברים הבאים:"ב-62 שנות קיומה, מדינת ישראל התקיפה את שכנותיה ואת אזרחיה הערבים ללא הפסקה. ישראל מונעת מעבר תרופות וציוד רפואי לעזה. כתוצאה מכך, 700 איש מעזה נפטרו במעברים. יש להביא למשפט בינלאומי בהאג את נתניהו, ברק, ליברמן ולבני".
 
החכי"ם שי ווילף נדהמו כיצד ח"כ מלכלך את המדינה . פשוט עומד ומלכלך את הבאר ממנה הוא שותה. אגבריה מבקש כי האיחוד יטיל סנקציות על ישראל. בתגובה מסרו שי ווילף כי הם יפנו ליו"ר הכנסת ע"מ שזה יטפל בעניין ביד נוקשה. אבל אגבריה לא יהיה האחרון עד שלא יטופל הנושא ותובהר שאלת הנאמנות של החכי"ם הערבים "הלנו או לצרנו" לא תפסק ההשמצה וגלי השנאה היוצאים דווקא מחובשי ספסלי הכנסת.  המכהנים בה כחכי"ם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ גלעד ארדן :משרד החינוך מפקיר את חיי התלמידים

אריק זיו ויזר

אקוניס שם את הצרכן במרכז

אריק זיו ויזר

לוין וחסון לא מגישים את הלחי השנייה

אריק זיו ויזר

ריבלין פתח את תערוכת ציורי ילדי גוש קטיף בכנסת: "תזכורת כואבת לטראומה שטרם התרפאה"

אריק זיו ויזר

שטייניץ מתכחש לביקור אבו מאזן בבית הנשיא

אריק זיו ויזר

סכום החלקים גדול מהשלם

אלי חזן
דילוג לתוכן