20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

בן יוסף זאב – מועמד מס’ 18 לוועדת חוקה

לאחר שוועדת הבחירות החליטה לשנות את מספרי המועמדים לוועדת החוקה, התברר כי זאב בן-יוסף קוּדָם ברשימת מועמדי וועדת החוקה למספר 18 – ח”י – (במקום  27 שניתן לו בתחילה).

 

 

הסיבה לכך לוטה עדיין בערפל. מקורבים לזאב בן-יוסף טענו כי אפשר שגם ועדת הבחירות התרשמה שהוא ראוי למקום גבוה יותר ברשימה, בגין כהונתו כמנכ”ל חטיבת בוגרי בית”ר, חבר קבוצת מייסדי הליכוד, חבר התנועה מזה חמישים שנה, חבר לשכת הליכוד וחבר הנהלת הליכוד העולמי.

ועוד משהו, הפעם ברצינות:

חשוב לזכור שבטופס ההצבעה לוועדת חוקה חייבים לסמן 5 (חמישה) שמות בדיוק, לא פחות ולא יותר, ביניהם אישה אחת לפחות – אחרת הפתק ייפסל!

 

 

זאב בן-יוסף, ממייסדי הליכוד וחבר מרכז התנועה, הוא עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תזכורת:מתפקדי ג’ואריש לא יצביעו

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף יבנה

אריק זיו ויזר

נפתחו כל אתרי ההצבעה.

אריק זיו ויזר

בית הדין קבע : המועמדים במחוזות ייבחרו על ידי המרכז

אריק זיו ויזר

הגזרה מתחממת : קטי שטרית משלימה ההכנות להתמודדות על משבצת נשים חדשות

אלי חזן

התוצאות לצירי הועידה במייסדים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן