24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ושבו בנים: הוסרו ההגבלות על פולארד!

יותר מ-35 שנים מאז נכלא, הפך בימים האחרונים יונתן פולארד לאדם חופשי.

ב-1985 הואשם פולארד בריגול לטובת ישראל, לטענת הרשויות האמריקאיות העביר פולארד מידע מודיעיני שכלל מסמכים מסווגים ומידע במסגרת עבודתו כאנליסט מודיעין. בהמשך טען פולארד כי ביצע את המעשים מכיוון שחש שהרשויות האמריקאיות לא מעדכנות את הגורמים הרלוונטיים בישראל, דבר שמסכן את ביטחון ישראל ועולה בחייהם של ישראלים רבים לטענתו.

ציטוט שהתפרסם בשמו בעת שישב בכלא ואשר זכה לתהודה רבה, “מעדיף אני להעלות רקב בכלא, מאשר לשבת שבעה על מליוני אזרחי מדינת ישראל” נודע למרחוק. מאבקים וניסיונותיהם של ראשי ממשלות רבים להקל בתנאי המאסר או להביא לשחרורו של פולארד עלו בתוהו, אולם לפני 5 שנים שוחרר פולארד מהכלא האמריקאי אולם הוטלו עליו מגבלות מחמירות. הגבלות אלה הן שהוסרו כעת, ופולארד חזר להיות בן חורין.

על פי עורכי דינו של פולארד, הוא מברך על ההחלטה להסיר מעליו את המגבלות, כך יוכל לעלות לישראל ולשוב אל ארצו בבחינת ושבו בנים אל גבולם.

בתמונה: יונתן פולארד | מתוך: דף הפייסבוק Justice for Jonathan Pollard‎‏



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סופה של תקופה : הני קוכנר מסיימת את תפקידה כיועצת של ח”כ שרן השכל

ליכודניק

הישגיו של לפיד: דירקטורים ושגרירים

דניאל נחמיה

כמה קל זה לפגוע בנאמנים, כמה קל להועיל לשמאלנים

הרויזיוניסט

“פענוח מבול אל-אקצא: תגמול על סולימאני או סכסוך עמוק יותר?”

אריק זיו ויזר

לא נבחרת לא בוחרת

אלי חזן

הדס שון לוי: פרשת האונס מדירה שינה מעיניי

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן