39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

ועכשיו : קשרי החוץ של הליכוד בהונגריה

בשבוע שעבר ביקר בארץ קלמן סלאי, מראשי הקהילה היהודית בהונגריה, ונפגש, בין השאר, עם נציגי אגף קשרי חוץ של הליכוד, במה שנראה כתחילתו של קשר חזק ומיוחד, שנרקם בין מפלגת הליכוד להונגריה.

 

משהו טוב קורה באגף קשרי חוץ והסברה בליכוד בחודשים האחרונים, ונדמה שמנהל האגף, אלי חזן, והצוות שנבנה סביבו לא נחים לרגע. בעיני רבים חזן מוביל את המפלגה ללא פחות מאשר ‘תור הזהב’ ביחסי החוץ של הליכוד.

אחת מאבני הדרך החשובות ביותר בתהליך שמתנהל כעת (במספר זירות במקביל יש לציין) הייתה משלחת הליכוד לבודפשט באוגוסט האחרון. משלחת  שכללה את מנהל אגף קשרי חוץ – אלי חזן, נשיא ועידת צעירי הליכוד – אריאל קלנר, עומרי אקוניס ותמיר ורצברגר, בהזמנתו של אותו קלמן סלאי, שביקר השבוע בארץ, ובמהלכה נפגשו נציגי הליכוד גם עם גורמים בקהילה היהודית וגם עם גורמים במפלגת השלטון בהונגריה (פידס), ודנו על שיתופי פעולה והעמקת הקשר.

 

הקשר בין הליכוד להונגריה נולד מיזמה פרטית של תמיר ורצברגר ובקשר האישי העמוק שלו עם הונגריה, לאור שורשיו המשפחתיים ופעילות קודמת שלו במסגרות אחרות, וכעת נדמה כי מה שהחל בבודפשט באוגוסט מתחיל לרקום עור וגידים, עד לכדי השפעה ישירה על היחסים בין המדינות.

מעבר למשלחות נוספות שעתידות לצאת ולהגיע, במטרה לדון על הרחבת שיתופי הפעולה הן ברובד הפוליטי והן ברמת חיזוק הקהילה היהודית בבודפשט, נכון לעכשיו מתוכננים שני אירועים משמעותיים, שנדונו בפגישות עם קלמן השבוע. מאחר והאירועיים המדוברים נמצאים בשלב תכנוני בלבד אנחנו מנועים מלפרט יותר, אך ניתן לומר שמדובר בשיתוף פעולה עם צעירים יהודים בהונגריה, בהשתתפות ארגון ‘חזון לאומי’, שמייסדו, אריאל קלנר, הוא נשיא ועידת צעירי הליכוד, ובמעורבות של פרלמנטרים ושרים משני הצדדים.

עד כה יש שביעות רצון גדולה מאוד, בשני הצדדים, מההתפתחוית האחרונות, ובחודשים הקרובים ימשיכו הצדדים לעמול על יישום הדברים שסוכמו.

נמשיך לעדכן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לסניף הליכוד בכפר סבא כבר יש מועמדת לרשימה

אריק זיו ויזר

הכהניסטים משתלטים על הליכוד

Gilad Trugbild

פורום הצעירים למען הדרום החל בעבודתו

אלי חזן

הליכוד של הצעירים

אלי חזן

קלנר מכוון לנשיאות הצעירים

אלי חזן

צעירי הליכוד זוכרים את אלטלנה- “מלחמת אחים,לעולם לא ! “

אלי חזן
דילוג לתוכן