20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

ועידת הליכוד: פריימריז ב- 25/11

אמש התקיימה ועידת הליכוד בה אושר תקנון הבחירות הפנימיות ונקבע להן מועד – 25/11/2012

בועידת מרכז הליכוד שהתקיימה אמש בגני התערוכה בתל אביב השתתפו מאות מחברי התנועה ומרבית מוחלטת של חברי הכנסת ושרי המפלגה. כמו כן, אושרו סופית שינויי תקנון הבחירות הפנימיות, כאשר במוקד הייתה הרחבת הרשימה הארצית. בצל חרושת הדברים סביב מועד הקדמה אפשרית של מועד הפריימריז, קבעה הועידה כי הבחירות יתקיימו ביום ראשון ה- 25/11.

בהעדר ראש הממשלה מהוועידה, ניהל השר הפורש משה כחלון את הוועידה אשר זכה לתשואות רמות שקראו לו להישאר ולחזור בו מהחלטתו, קריאות האהדה חצו מחנות. בנאומו הצהיר כחלון שהליכוד הוא ביתו ויעשה כל שביכולתו להבטיח את ניצחון המפלגה: “אמשיך לסייע לליכוד בבחירות  הקרובות, אקח חלק פעיל. כל זה כדי שהליכוד ימשיך להוביל כליכוד חזק – אין משהו אחר. זו הדרך הנכונה, הדרך של הליכוד. הכלכלה החופשית, הרגישות החברתית. עמדותיו של הליכוד בנושאים המדיניים והכלכליים הוכיחו את עצמן. מדינת ישראל זקוקה לליכוד חזק וגדול, שיוכל לקדם את הדרך שלו. תמיד הייתם חלקי ממני, תמיד הייתי חלק מכם”. על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כחלון: “יש לנו ראש ממשלה מצוין ואנחנו נרכיב את הממשלה הבאה,  ונתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה לעוד שנים רבות בעזרת ה'”.

יצוין, כי הייתה הועידה הראשונה בה השתתף השר אבי דיכטר וכן חזרה מחודשת של צחי הנגבי לשורות התנועה.

 

ליכודניק ימשיך לעדכן.   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת הקלפיות אשר בהן תתקיים ההצבעה היום

אלי חזן

“כיפת ברזל” חברתית

אלי חזן

ד”ר לאה נס – 140

אלי חזן

ד”ר עמנואל נבון מתגייס למען מערכת הבחירות של הליכוד

אלי חזן

לא נולדתי שר : אריק זיו על פרישתו של כחלון

אלי חזן

עכשיו זה סופי. תוצאות הפריימריז

אלי חזן
דילוג לתוכן