18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

משרת נאמן בממשלת נתניהו?

חשבון נפש לקראת ראש השנה. ליכודניק מביא קישור למאמר של אריה אבנרי ב”NEWS1″ המציג את “חבורת הרשע והפשע” שסייעה ומסייעת לאולמרט להימלט על נפשו מידיו של החוק לאור העבירות שהוא ביצע. לשר יעקב נאמן יש מקום של כבוד בחבורה הזאת. ליכודניק מבקש לשאול מדוע הוא עדיין שר בממשלת הליכוד ?



ברשימה המתפרסמת באתר NEWS1 על ידי אריה אבנרי הוא עושה מלאכת קודש כאשר חושף לציבור את כל אלו שסייעו ומסייעים לפליליסט, ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט להימלט מדין צדק.

למאמר המלא של אבנרי לחצו כאן


14 שמות מפרסם אבנרי. 14 שמות. לשלושה עשר מהם יש מכנה משותף רחב : או שחלק מהם עמדו בצורה כזאת או אחרת לדין פלילי או שנשאלו שאלות קשות על תפקודם אשר את רוב התשובות לא קיבלנו אליהן. כולם או ששייכים לשמאל או ששברו שמאלה למען נהנתנות אישית. כך למשל : הירשזון ורמון הורשעו בדין. האחד על עבירות שוחד והשני על עבירת מוסר. לדליה איציק רזומה בעייתי ביותר בעמידה מול החוק. וכן, היא תהיה נשיאה בחלומה השביעי. יאיר לפיד, בן כספית, נוני מוזס ואמנון דנקנר – כולם שייכים להגמוניה תקשורתית אשר עוברת תהליך של מה שקרוי בגרמנית Untergang – נפילה.

 

צדק פואטי – ישראל היום

לאחר שנים בהן מוזס המליך מלכים והשפילם, בעזרתו האדיבה אך המושחתת מוסרית של רפי גינת, בא שלדון אדלסון והקים את ישראל היום והם ביחד בדרך לשלוח את העיתון הבעייתי הזה אל תהום הנשייה. מאידך, בן כספית ואמנון דנקנר ניצלו את מעריב על מנת להגן על אולמרט ולנגח את נתניהו. מעריב בדרך הרבה יותר קרובה אל התהום.

ושלא תבינו לא נכון. איננו שמחים על נפילתם של שני העיתונים. בדמוקרטיה חשוב שיהיו כמה שיותר שופרי ביטוי. אנו שמחים על נפילתם של חבורת הרשע והפשע. יש לקוות שידיעות ומעריב ישרדו, רק שמי שינהלו אותם יהיו אנשים עם יושרה אישית ולא בעלי חשדות פליליים או כאלו עם סימן שאלה גדול על תפקודם.

 

צמד חמד

שימו לב מי עוד בחבורת הרשע והפשע. אברום בורג. מאז ימי דתן ואבירם לא קם כאן איש כה שלילי כמו אברום בורג. לידו ניתן לשים בנקל את רוני בר-און הידוע בתוך מסדרונות הכנסת כ”רוני בריוני” על שום התנהגותו הבהמתית ובייחוד לעוזריו הקרובים. 


יאיר לפיד

לפיד הוא אחד מגנבי הדעת הגדולים של הפוליטיקה הישראלית. האדם שמבייש את מורשת אביו מבקש להביא עתיד חדש לפוליטיקה הישראלית. הוא אף קרא למפלגתו “יש עתיד”. החבירה שלו לאולמרט מעוררת תהיות רבות על התנהלותו. אני הייתי אומר שאם הציבור הישראלי חושב שהעתיד של הפוליטיקה הישראלית לוט בערפל הרי שכל קול למפלגה החדשה שלו ייצור מצב שאכן יש עתיד והוא שחור למדינת ישראל עם יאיר לפיד.


ומה עם נאמן ?

השם הארבעה עשר ברשימה הוא יעקב נאמן. מי שאיננו בקיא בפוליטיקה הישראלית איננו יודע שנאמן לא היה אמור לשרת בממשלת נתניהו. הוא הגיע כ – Default (ברירת מחדל) על פי הצעתו של יו”ר הכנסת רובי ריבלין. בעת המו”מ הקואליציוני היה אמור גדעון סער להתמנות כשר המשפטים. פליליסט נוסף, לכאורה, העונה לשם אביגדור ליברמן, הטיל ככל  הנראה וטו וביקש למנות את שר המשפטים הקודם דניאל פרידמן. עקב לחץ ציבורי הסכים ליברמן שנאמן ימונה אך רק לא סער.

והנה מתברר כי נאמן הוא בכלל אחד משליחיו של אולמרט. נאמן העיד לטובתו של אולמרט כאילו מדובר באחד מל”ו צדיקים.

אולמרט כיום מהווה אחת מהסכנות העומדות לפתחו של ראש הממשלה כתקווה הלבנה המחודשת של השמאל. השאלה הנשאלת כרגע בליכוד לאור הנסיבות הללו : הכיצד נאמן ממשיך לשמש כשר בממשלת נתניהו ?


ראש השנה הוא זמן לחשבון נפש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד”ר עמנואל נבון קורא לירושלמים ולליכודניקים להצביע לניר ברקת

אלי חזן

האם האו”ם רלוונטי ?

אלי חזן

מקדימים את הבחירות

אלי חזן

החרפה – מדוע לא ינאם הרצוג בהלווית פרס?

עינר אביב

מותר לליכוד להיות דמוקרטי

אריק זיו ויזר

בג”ץ צודק ואנו אשמים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן