17.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

והפעם : שלמה כהן בשומרון

כזכור, ביום ראשון האחרון סייר בשומרון השדרן הבכיר ומגיש יומן הבוקר בגלי צה”ל, מיכה פרידמן.

אורח לא שגרתי בשומרון: ד”ר שלמה כהן, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר ואחד האישים המשפיעים במדינה בתחום המשפט, מי שנחשב לאחד מהוגי השמאל ולשותף בכיר של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק,  קיים סיור עומק במועצה האזורית שומרון.

הסיור הבלתי שגרתי התפרס על פני יום שלם – מהבוקר עד הערב והמהלכו ביקר האורח , מלווה בשני בניו, בישוב ובאזור התעשיה ברקן, שם נועד לשיחה עם ראש המועצה גרשון מסיקה.

ראש המועצה מסיקה סקר בהרחבה את ההתיישבות בשומרון והתייחס לאירועי התקופה האחרונה ולפגיעה בזכויות המתיישבים ע”י החלטות פוליטיות.

בהמשך הסיור ביקר ד”ר כהן ברבבה, שם התארח בביתו של רב הישוב ומנהל פרויקט צוהר לחקיקה לאור מקורות היהדות, הרב אוריאל גנזל. הרב גנזל סיפר לאורחו על החקיקות אותן הוא מקדם – מהפכה בתחום המידע על זכויות סוציאליות, קידום תו תקן חברתי ועוד, ועל שיתופי פעולה חדשניים עם חברי כנסת חילונים מסיעות שונות לקידום זהותה היהודית של המדינה.

לאחר מכן המשיך לברוכין שם זכה לסקירה מאת מזכיר הישוב וחברי הועד על עוולות דו”ח טליה ששון,  לעיר אריאל וליקב “טורא” בישוב רחלים – יקב המייצר יינות יוקרה שזכו במדליות רבות בארץ ובתחרויות בינלאומיות – שם טעם מיינות השומרון ונפגש לשיחה עם נציגי ועד הישוב.

את הביקור המשיכו האורחים בישוב איתמר ובחוות גבעות עולם, שם התכבדו בארוחה אורגנית מתוצרת המקום ונהנו מיצירות האמנות באבן של הפסל בן המקום אסף קדרון ומביקור בדיר העיזים.

לאחר מכן  ביקר כהן  בישוב אלון מורה, שם נפגש לתצפית ולשיחה מעמיקה עם בני קצובר יו”ר ועד מתיישבי השומרון.
את הביקור חתמו ד”ר כהן ובני משפחתו בישוב עלי שבבנימין וביקרו בשכונת היובל.

הסיור התקיים במסגרת  מבצע הסיורים המיוחד המאורגן ע”י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון במהלכו ביקרו בשנה האחרונה בשומרון “סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) מעל 40 שרים וחברי כנסת וכן עשרות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל, ביניהם מערכת החדשות של גלי צה”ל, האתרים ynet וואלה, מערכת החדשות של העיתון “ידיעות אחרונות” ועורכי מקומוני רשת “מעריב” בכל רחבי הארץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתקרבת לליכוד ואף מעבר לכך

עינר אביב

השר שלום הסיר את הלוט מעל אנדרטת בגין בתל אביב

אלי חזן

“הפרומו בנכון להבוקר : קיצוני ומלא שנאה”

אריק זיו ויזר

אוסנת מארק – חברה בועדה למינוי שופטים

דניאל נחמיה

עידן חדש לבית”ר

אריק זיו ויזר

עיתון אהב”ה יצא לאור

אלי חזן
דילוג לתוכן