26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

ואלו שעשו את ההבדל : מארק, אהרון ורווח כמקרי בוחן

הניצחון של ראש הממשלה נתניהו הושג בראש ובראשונה בזכות אישיותו ומעשיו אך היה מרתק לעקוב אחרי התוצאות במקומות בהם לסער לכאורה היה אמור להיות רוב ואיך ליכודניקים מקומיים שהם נאמניו נלחמו עבורו בכל הכוח. אוסנת מארק מאופקים וממעלה אדומים, נילי אהרון מירוחם ומשה רווח מרמת גן הם שלושת מקרי הבוחן שלנו

 

באופקים החליט ראש העיר איציק דנינו לתמוך בגדעון סער. דנינו מאוד חזק שם. בירוחם החליטה ראשת המועצה לתמוך בגדעון סער. גם היא חזקה. ברמת גן החליטו ראש העיר כרמל שאמה מחוזק בח”כ יואב קיש ובפעיל הליכוד יאיר דוידי לתמוך בגדעון סער. מדובר בכוח רב מאוד. אבל אל מול כל הכוחות הללו עמדו כוחות יחידניים שהצליחו להביא ניצחונות בשם ראש הממשלה במה שהיה נראה חסר סיכוי. העבודה שלהם אל מול היועצת הפוליטית חני בליוויס הוכיחה, כפי שנראה להלן, את עצמה.

 

אוסנת מארק הביאה ניצחון מזהיר באופקים ובמעלה אדומים. לכנס באופקים בבית הוריה הגיעו 150 איש (תמונת הנושא של הכתבה לקוחה משם). הגיעו ראש הממשלה ורעייתו, ישראל כץ, מירי רגב, גילה גמליאל, דויד ביטן, מיקי זוהר,ניר ברקת, קרן ברק, אבי דיכטר וראש עיריית דימונה בני ביטון. במעלה אדומים היא המריצה מצביעים כל היום ועבדה בטירוף. התוצאה לא הותירה מקום לספק בשני המקומות. 63% אחוזים באופקים ו – 85% במעלה אדומים הורכבו גם מהקולות של אלעד יונה ושל קבוצת ראש העיר מוכיחה שאוסנת היא כוח חזק.

 

ברמת גן מ”מ ראש העיר משה רווח הצליח לבד לבד מול כל הכוחות האחרים בסניף להביא תוצאה יפה של 62%. גם רווח ארגן כנס עם ראש הממשלה. הוא עבד מאוד מסודר ומאוד יעיל, כמו שרק רווח יודע’ והתוצאות ניכרו היטב. זה היה רווח לראש הממשלה, תרתי משמע. בירוחם נילי אהרון, חברת מועצת העיר מטעם הליכוד, הוכיחה שהיא כוח צעיר עולה והביאה 85% מתוך כלל המצביעים שהצביעו לראש הממשלה.

 

גבירותי ורבותי, מדובר באנשי השטח של הליכוד ויש הרבה מה לעשות איתם בבחירות הכלליות. רבים וטובים עשו את המלאכה. בראש ובראשונה ראש הממשלה כשלצידו יועציו ובעיקר היועצת הפוליטית שלו, חני בליוויס, אך אנשי השטח קריטיים מאוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבחן בית שמש של שר הפנים סער

אלי חזן

מפלגת העבודה לפח הזבל של ההיסטוריה

ציפורה אור-טל

בשקט. בבטחה. מאחורי הקלעים.

אלי חזן

ברק ואכילת הלב

עו"ד מיכאל נחמן

הנגבי חסר ישע

דניאל נחמיה

הקול הצרפתי בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן