19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ה – DNA של הליכוד הוא קיר הברזל של נתניהו

ירדן היא פלסטין, מה אסור בעימות מול התקשורת, איש ישן עם זקן חדש


השבוע ראינו כיצד הליכוד התלכד מאחורי נתניהו. להפתעת התקשורת אלפים נהרו לגני התערוכה להצגה הטובה בעיר. צריך לזכור שמדובר בשיא אוגוסט כאשר ישראלים רבים נמצאים בחופשה, בעיקר בחו”ל, כאשר הם מנצלים את “השמיים הפתוחים” טיסות זולות לכולם.
לליכוד בשבעים שנה היו ארבעה מנהיגים : מנחם בגין, יצחק שמיר, אריאל שרון, ובנימין נתניהו.
הליכוד לא נוהג כמו במפלגת העבודה כאשר הגליוטינה מחכה למנהיג כי לא הצליח להביא שלטון ואם הביא אז מתחיל מחול החרבות המסורתי.
ב- 2006 נתניהו והליכוד חטפו מכה כאשר לעגו להם מכל עבר על הכישלון. הליכוד המשיך כאילו 12 מנדטים הם מכה קטנה בכנף ושלוש שנים אחר כך נתניהו ניצח .
מאז אנו עדים לניסיון שלא דרך הקלפי להפיל את נתניהו והליכוד, במיוחד בקדנציה הנוכחית כאשר השמאל לא רואה סיכוי להפיל את נתניהו, ולכן הלחץ על גורמי אכיפת החוק הוא אדיר ותובעני אך לא הגון : תגישו כתב אישום בכל מחיר. לכן התפתחה תעשיות ההפגנות מול ביתו של מנדבליט, ותעשיית הבג”צים כנגד הממשלה.
כמו שנאמר : מה שלא נצליח בקלפי נצליח ביצירת אנרכיה של המשטרה. השבוע, החוקר לשעבר בלהב, בועז גוטמן, חשף כיצד גורמים פוליטיים פועלים בתוך אגף החקירות ולכן אנו מבינים היום מדוע מעולם אהוד ברק לא נחקר ברצינות ומדוע כאשר פורסם כי שמעון פרס ז”ל, שקיבל תרומה אסורה של כמיליון שקל, מעולם לא נחקר ברצינות. ומדוע כאשר אלדד יניב יצא בהצהרות על שחיתות אישית מעולם לא נחקר. כל זה ברור כי יש כאלה שמאותרגים ע”י מערכת אכיפת החוק.
כל זה ברור לעם ולכן הוא מתלכד פעם אחר פעם מאחורי הליכוד ונתניהו. העם זוכר מה שהתקשורת מנסה להשכיח : ב – 2003 נתניהו שר האוצר, שרון ראש ממשלה וביחד הם מובילים למהפך כלכלי במדינת ישראל מול הפגנות שנערכות מול משרד האוצר וכעס של כל אלה שהיו תלויים בקצבאות. השמאל אז הציג מצג שווא כי עדיף לפרוץ את התקציב ונתניהו בלי להכנע לבריונות של הקרן החדשה המנסה להסית את העם, המשיך. התוצאות הכלכליות של אז באות לידי ביטוי היום. בואו ונזכור שתמיד היה מאבק על שכר מינימום. מי היו אלו שעבדו על בסיס שכר מינימום? שומרים ,נהגי אוטובוס ואחרים. מתברר כי היום לא צריך שכר מינימום לאותם עובדים. מדוע ? כי בישראל אין אבטלה ולכן משלמים היום מעל שכר המינימום כדי להשיג עובדים, את זה אמר יו”ר הסתדרות ניסנקורן.
אז כאשר מספרים לכם כי רע פה. זה סלקטיבי לפי מפה פוליטית.
בשולי האירועים בגני התערוכה שוב עיתונאים ממורמרים על הצלחת האירוע דואגים להביא כל מיני כאלה שלא מנוסים מול תקשורת ומוציאים מהם הצהרות משונות כמו זה שיאיר יחליף את נתניהו, ומהם עושים חדשות כדי להוציא את הליכוד רע.
רק שוב שכחו בתקשורת שהעם מצביע בשלט, ושוב הרייטינג של ערוצי החדשות נוחת לתוצאות הזויות ונמוכות.
אברמוביץ’ בזיל הזול
נתניהו עשה שיתוף לסרטון המתיחה של החקיין יוסי וידר על אמנון אברמוביץ’. 324 אלף צפו בסרטון וזה הרבה יותר מכל ערוץ תקשורת.
לנאום שלו במפגן התמיכה 337 אלף צפו בסרטון. בקיצור, כאשר התקשורת נוקטת עמדה חד צדדית הציבור מגיב בשלט ועובר למחשב ולסמארטפון.


בעימות מול התקשורת
יש עימות מול התקשורת אך תופעות של הכנסה של רמיזות על בני משפחה כפי שנעשה בסוף השבוע מול משפחתו של גיא פלג זה לא ראוי.
פעילי הליכוד נאבקים בתדמית שהתקשורת מנסה לעצב להם, אך אנחנו הליכודניקים נוקיע כל צורה של אלימות מול התקשורת ובטח אין מקום להזכרת משפחת העיתונאי.
אנחנו מצביעים על השלט ועל המנוי של העיתון בשלט אנחנו פונים לערוץ 20, ובעיתון אנחנו בישראל היום, בשאר היום אנחנו ניזונים מרשתות חברתיות.
בינתיים התקשורת מפסידה פעם אחר פעם.
אז בואו אנחנו הליכודניקים ננהג בהדר ובכבוד וניתן להם להפסיד.


ירדן היא פלסטין
הגיע הזמן להכרה במדינה פלסטינית בירדן. אין ספק שזה יהיה זעזוע באזור אך בכל מקרה יש מיעוט השולט ברוב פלסטיני בירדן. מלך ירדן עבדאללה נשוי לראניה, ילידת כווית בת למשפחה ממוצא פלסטיני.וגם אם לא תהייה מהפכה בירדן הנסיך חוסיין, יורש העצר הוא פלסטיני למחצה, זה לא שאש”ף והחמאס יקבלו אותו אבל זה הפתח למצב שבית המלוכה ישרוד עוד דור.
כעת יש מצב שעם שלא היה קיים יש לו בפוטניאל 3 מדינות, והעם היהודי שהייתה לו מדינה כל פעם רוצים בטענות משונות שימסור את חלקי המולדת,כאשר הצד השני מעדיף לקבל מבלי לסיים את הסכסוך.
ולכן אסטרטגית מדינת ישראל צריכה להסיר את השיתופים בין ירדן וישראל לתת למלך ליפול ואחרי שתקום מדינה פלסטינית בירדן אז אולי יהיה אפשר להמתין לשעת כושר ולהגיע להסכמים.
אי אפשר לסמוך על עבדאללה. הוא חלש מול הפלסטינים אביו המלך חוסיין היה מלך חזק וערמומי.
ולכן מדינת ישראל צריכה עכשיו, אחרי התנהלות עבדאללה בכל פרשת הר הבית, להתנהג איתו כפי שנהג : להתעלם ממנו. שיסמוך על אבו מאזן.


איש ישן עם זקן חדש
אהוד ברק הוא הפוליטיקאי הכי כושל שהיה במדינת ישראל ולפי קלטות זקן, אולמרט העיד עליו שהוא לקח שוחד, אך במדינת ישראל החקירות שייכות רק לצד אחד כמו ברפובליקת בננות. גזר הדין נקבע ע”י המשטרה : ברק מעולם לא נחקר ברצינות. הרי אם היו משקיעים באתרוג הזה עשרה אחוז ממה שהשקיעו בנתניהו היינו מגלים כיצד הוא ובני משפחתו, לא בני דודים, המעגל הראשון חגג על מדינת ישראל, רק צריך לפתוח בחקירה מקיפה על האב, הבת והגיס.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלשיך רדף את קרמשניט

אריק זיו ויזר

חסר ברק-ת

אריק זיו ויזר

עלילות טלנסקי בארץ הגדולה – יומן פוליטי מאת : אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו = אשכול?

אריק זיו ויזר

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט

מרידור החדש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן