29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

התרחיש שהעלה גדי טאוב

גדי טאוב העלה בפייסבוק תרחיש מרחיק לכת שאם יתקיים מטיל צל עמוק על עתידו של הליכוד

כך כתב טאוב :
“ובכן, בפינת התרחישים מסמרי השיער שבשום אופן לא ייתכנו, מה אם מתבשל לנו משהו כזה, בחסות גדעון סער, בתיאום עם כחול לבן, או בלי?
.
גנץ ימתח את המנדט שלו עד הרגע האחרון, אז יכריז על כישלון התקווה לממשלת אחדות, ועל כך שכדי לא לכפות עלינו עוד בחירות מיותרות, הוא יסתפק בממשלת מיעוט הנשענת על קולות הערבים. ואז יבוא סער, רוכב על סוס לבן, או על ליברמן, ויכריז שזו עת חרום וחייבים להציל את ישראל מעוד ממשלת אוסלו. ועם עוד 10 חברי ליכוד (דרוש שליש סיעה בשביל להתנתק) יחבור לגנץ.
.
זה כמובן לא ייתכן. וסער לא יעשה דבר כזה חלילה. רק שיוסי ורטר, שהשמועות אומרות שהוא חזק מאד בלנחש מה חושב סער, העלה איזה רעיון כזה, ומאז אף אחד לא דיבר על זה. דממה דקה. שזה כמובן אומר שלהד”ם. או שלא. אז אני רק שם את זה פה כי אני בטוח במאה אחוז שזה לא יכול להיות – אלא אם כן זה יקרה. ואני בטוח גם שסער לא יתאבד על ידי מתן יד להדחת נתניהו בחקירה פלילית נגועה. שהרי אדם שנותן יד לעריפת ראש מחנה הימין באמצעים לא הגונים, לא תהיה לא תקומה בחוגי הימין. והוא בטוח מבין את זה. אלא אם כן הוא לא.
.
ורק לסיום, אז בליכוד יש עשיריה, נדמה לי, שנבחרה במחוזות, ושתצטרך להתמודד בפעם הבאה על עשרים המקומות ברשימה הארצית, כלומר סיכוייה להמשיך לכנסת הבאה לא מאד גדולים. ואולי זה קשור. או שלא”.

וואו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

על דמוקרטיה, שוויון וזכויות הפרט לפי משנת זאב ז’בוטינסקי

אלי חזן

פרשת כי תצא : כוח האחדות

עינר אביב

רשמים נוספים ממערכת משפט שאיבדה את חוש הצדק

אריק זיו ויזר

ח”כ נורית קורן מסכמת שנה ומאחלת שנה טובה

עינר אביב

אורן חזן הוא בושה : סטטוס של יוסי אחימאיר

עינר אביב

הטעות של משרד החוץ: הישמרו מאוהבינו, אבל לא יותר מדי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן