19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

השר שלום הסיר את הלוט מעל אנדרטת בגין בתל אביב

במסגרת מאה שנים להולדת מנחם בגין הוסר הלוט מעל השלט שהוצב בצמוד לביתו בתל אביב 


ביום רביעי האחרון הוסר הלוט מעל שלט שהוצב בתל אביב, ברחוב רוזנבאום 1 פינת אליהו שלוש בתל אביב. השלט בא להנציח את שנותיו של ראש הממשלה מנחם בגין בעת שגר בדירה הזאת שנים כה רבות : מאז מלחמתו בשלטון הבריטי כמפקד האצ”ל ועד שעזב לבית ראש הממשלה בירושלים במאי 1977. 

בטקס השתתפו סילבן שלום, שר האנרגיה והמים, השר לפיתוח הנגב והגליל, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו, יחיאל קדישאי, ראש לשכתו של מנחם בגין, שמעון שלוש מהליכוד וקהל אחר. 

השר שלום כתב בכרטיס הפייסבוק שלו :

“מנחם בגין היה עבורי דמות אב במלוא מובן המילה. הוא היה סמל לצניעות, ניקיון כפיים טוהר מידות וחיים לא ראוותניים. מנחם בגין אחראי לכמה החלטות שהשפיעו דרמטית על חייהם של ישראלים רבים. חוק חינוך חינם שזקף את קומתם של ילדים רבים והביא לפריצת דרך עבור רבים והחלטתו לשקם 160 שכונות בישראל. מנחם בגין הוא גם האיש שחתם שלום עם מצרים לאחר שהכריז בליל בחירתו כי יביא שלום לישראל”. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי הכנסת דודי אמסלם ואברהם נגוסה חילקו משלוחי מנות במחסומים

Gilad Trugbild

ביילין – סדר אותי, הנייה – שלח לי צ’ק

אריק זיו ויזר

“ז’בוטינסקי 21” – רוח ישראלית בזכרון יעקב

אלי חזן

“לא יצליחו להזיז את עם ישראל מהמקום שהאל נתן לאבותיהם”

אריק זיו ויזר

אז מי חוסל הלילה ?

אלי חזן

היו”ר החדש של חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי : ד”ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן