23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

השר שטייניץ : “יש חשיבות לתכנון ולעומק”

שר האוצר יובל שטייניץ השתתף בכנס פעילים בסניף צפון מזרח

 

 

ביום רביעי השבוע (9.5.12) נערך בסניף צפון מזרח תל אביב כינוס של פעילי הסניף. על סדר היום – דיון בנושא ההתדרדרות המתמשכת בייצוג התנועתי במועצת העיר תל אביב-יפו, והמיעוט במועמדים ראויים למועצה.

יו”ר מועצת הסניף, הלל אהרמן, אמר: “סניף צפון מזרח ת”א ידוע כסניף איכותי, אידאולוגי ומוביל בפעילות הפנים-מפלגתית הרבה שלו. כעת עלינו לפעול גם לשיפור המצב בייצוג המוניציפלי. אנו ניזום מפגש של פעילים מסניפי ת”א השונים. עלינו להוביל למעורבות רבה יותר של הנהגת הליכוד בנושא זה”.

 

בהמשך הערב נערך בסניף כנס הסברה בהשתתפות שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, אשר פירט את הישגי הממשלה בתחומים השונים – בפרט בשמירה על הכלכלה בעת המשבר העצום הפוקד את אירופה וארה”ב. “בכל עת, אולם בעיתות משבר בפרט, יש חשיבות עצומה לתכנון נכון ולמחשבה לעומק. לא תמיד מה שנראה במבט ראשון כרעיון טוב מתברר ככזה לאחר בחינה מדוקדקת יותר”, אמר השר.

חברי הסניף העלו בפני השר נושאים שונים, לרבות נושא המסתננים המטריד באופן מיוחד את תושבי דרום תל-אביב, ההתדרדרות של הכנסות המדינה ממיסים והטיפול הממשלתי באוכלוסיה המבוגרת במדינה.

מסביר חבר המועצה אברהם רוטר: “ציבור הותיקים הוא הנפגע ביותר ממדיניות המיסוי של הממשלה, ובפרט אלו שהיו עצמאיים וחיים בגיל מבוגר מההון שצברו במהלך השנים. אזרחים אלו היו והינם מצביעי הליכוד, ודווקא בהם ממשלת הליכוד פוגעת. היום ציבור גדול מאוד של גמלאים נותרו ללא ביטוח סיעודי במסגרת “ביטוח סיעודי קבוצתי”, ותהיה זו אטימות מצד הממשלה לא לדאוג לכך שיוכלו להזדקן בכבוד”.

 

הכינוס, שהתארך הרבה מעבר למתוכנן, הסתיים באופן מוצלח ביותר ומתוך ציפייה לפעילויות נוספות לקראת הקיץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי יהייה יו”ר רשות החברות

אריק זיו ויזר

לבני נכשלה בהקמת ממשלה

אריק זיו ויזר

חברי המרכז הדרוזים והתנועה

אריק זיו ויזר

בוגי רומז: אולי ההקפאה תסתיים בתוך פחות מעשרה חדשים/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

“נפש יהודי הומייה” / טובה מעוז

אריק זיו ויזר

אורן כהן לשר הביטחון ושר הפנים: לתת הנחה בארנונה לסטודנטים ולמילואימניקים

אלי חזן
דילוג לתוכן