30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

השר שטייניץ – "אפעל להקמת מוסד אקדמי בפתח תקווה"

השבוע התארח השר ליחסים בינלאומיים וענייני מודיעין, ח"כ ד"ר יובל שטייניץ בפתח תקווה במסגרת מסע הבחירות של המועמד לראשות העיר מטעם "הליכוד" עו"ד רמי גרינברג. 

 



שטייניץ, שהתארח בשני חוגי בית בעיר אמר: "נולדתי ברמות השבים. מעין כפר קטן. העיר הגדולה שלנו לא הייתה תל-אביב, אלא פתח תקווה. אמנם עבר זמן מה, אבל התחושה היא כי בשעה שערים דומות כאשדוד, נתניה, ראשון לציון ובאר-שבע התפתחו ושינו פניהן ללא היכר, פתח תקווה נשארה "תקועה במקום". פתח-תקווה אינה נחשבת כעיר "אטרקטיבית" למגורים בשל סיבות רבות, אך היעדר מוסד אקדמי מוביל בעיר, בשעה שבאריאל הוקמה כבר אוניברסיטה, מחייבת הקמה של מוסד אקדמי שיהווה עוגן לצעירים בעיר".

שטייניץ הוסיף: "הגעתי כאורחו של עו"ד גרינברג וכמליץ יושר ואני מציין זאת בפני כל: 'פתח תקווה זקוקה לשינוי' ורמי הוא זה שיביא את השינוי. אין מתאים יותר מרמי, מועמד צעיר ומבטיח שיפיח אנרגיות חיוביות וחדשות בעיר. אני מבטיח לרמי כי אנוכי וכל שרי הממשלה וראש הממשלה עצמו, שנתן את ברכתו נסייע לו להוביל את פתח-תקווה להיות אחת הערים הטובות ביותר למגורים מכל הבחינות ולהעלות אותה על מפת ההשכלה הגבוהה".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגן כוח נוסף למרציאנו

אלי חזן

נפתח מטה הבחירות באילת

אריק זיו ויזר

ישראל ביתנו הודיעה על תמיכה בניר ברקת לראשות עיריית י-ם

אריק זיו ויזר

עיתון העיר על תוכניתו של ארנון גלעדי ליהוד יפו

אריק זיו ויזר

אילן כהן מחמם את החורף ברעננה

אריק זיו ויזר

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן