18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ליכוד ירוק

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן פנה לחשב הכללי שוקי אורן בבקשה לקדם רכישת רכבים היברידיים לעובדי מדינה הנוהגים ברכב ממשלתי

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן: "על המדינה לשמש דוגמה ולעודד רכישת רכבים היברידיים במשרדי הממשלה. לא סביר שניתן תמריצים כדי לעודד את הציבור לרכוש רכבים היברידיים ונמנע אפשרות זאת מציבור עובדי המדינה". בפנייתו מציין השר ארדן כי כיום אין מכרז תקף לרכישת רכבים מסוג זה, וכי כעת לאחר שסוכם עם רשות המיסים המתווה לעידוד השימוש ברכבים היברידיים ("תוכנית המיסוי הירוק") במסגרתו מוענקת הטבה של כ-500 ₪ משווי השימוש החודשי למשתמש ברכב היברידי יש להיערך לפרסום מכרז חדש לשימוש כלל שירות המדינה.

השר ארדן מציין במכתבו כי המעבר לשימוש ברכבים היברידיים יצמצם את הפגיעה הסביבתית וזיהום האוויר, יוביל לחסכון משמעותי בדלק וצמצום העלויות הישירות והעקיפות של משרדי הממשלה, והדגיש כי על המדינה לשמש דוגמא וכי עליה לקדם נושא זה במהירות האפשרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן: "לא אאפשר דחייה נוספת – בימים הקרובים אחתום על צו אישי חדש לבתי הזיקוק בחיפה המורה לבצע הפחתה בזיהום אוויר"

אריק זיו ויזר

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן דורש לדחות את ההחלטה על הקמת תחנה כח פחמית נוספת באשקלון

אריק זיו ויזר

השר ארדן עשוי להפסיק פעילותן של אנטנות סלולאריות

אריק זיו ויזר

נהריה מוכת סרטן בשל האסבסט בשטחה – ד"ר לאה נס

אריק זיו ויזר

סוף עידן גרוטאות הרכב/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

שודרג מעמדם של מפקחי המשרד להגנת הסביבה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן