19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

השר כץ מתנגד לועדת חקירה

שר התחבורה, ישראל כ"ץ, אמר  כי לא צריכה לקום ועדת חקירה נוספת, בנושא השריפה בכרמל

לדעת השר כץ מבקר המדינה עשה עבודה ראויה, כשהגיש את הדו"ח בנושא הכבאות ובו פרט את השתלשלות הענינים.ראה"מ ביקש מהמבקר להגיש דו"ח נוסף על מה שהתרחש בשבוע שעבר וזה יכול לתת לנו את התמונה האמיתית.. לגבי התוכניות לעתיד סובר השר כץ  :" יש להקים כעת ארגון כבאות ארצי ומערך כבאות מוטס, שבוטל"
השר כץ שיבח את תיפקודו של ראש הממשלה : "נתניהו איתר את הבעיה המרכזית, הכיבוי האווירי, הפגין מנהיגות, פעל נכון ופתר את הבעיה הקשה".

בנושא המדיני אמר כי ההקפאה היתה טעות, שגרמה סבל רב למתישבים ומצד שני מנעה את קידום התהליך המדיני, "הממשלה עמדה על קו נכון של ניהול מו"מ, כשלא הסכימה לתנאים מוקדמים של שרטוט הגבולות. נתניהו הוא ראה"מ הראשון מהליכוד המוכן לנהל מו"מ עם הפלסטינים ואם הם יהיו מוכנים לכך , אפשר יהיה לחדשו במהרה".

ולגבי המצב עם התורכים  אמר השר  כי אין מקום להתנצלות אך צריך למצא הסדר, שישפר את היחסים עימם. "תורכיה אומנם מדינה חשובה, אך צריך לשמור על הכבוד הלאומי יחד עם כבודם של חיילי צה"ל. שיפור היחסים חשוב גם לישראל וגם לתורכיה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושר מינויו של צחי פישביין ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט

אריק זיו ויזר

70 אברכים ראשונים קיבלו הכשרה לשירות אזרחי בקרב אוכולוסייה חרדית ותיקה

אלי חזן

בוגי יעלון במפגש פוליטי בהרצליה

אריק זיו ויזר

ישיבת הממשלה בתל חי

אריק זיו ויזר

שר החינוך גדעון סער, בבקעת הירדן : " ההתיישבות בבקעה תישאר תמיד".

אלי חזן

ממשיך הגידול בתיירות הקתולית לישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן