20.1 C
תל אביב
1 במאי 2024
ליכודניק
כללי

השר כץ מציג: תוכנית סיוע לעסקים בישראל

בימים האחרונים נחשפה תוכניתו של שר האוצר ישראל כץ לסייע לעסקים בישראל. משבר הקורונה הביא איתו אתגרים כלכליים משמעותיים וקשים לכלל אזרחי המדינה ובעיקר לעצמאיים ובעלי העסקים הקטנים. כעת מוצגת תוכנית סיוע נוספת, גדולה ומקיפה, המצטרפת למענקי הסיוע שעליהם החליטה הממשלה גם בגלי ההתפרצות הקודמים.

לפי תוכניתו של השר כץ, תאפשר גמישות רבה יותר במתן הלוואות בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים, ואף יאושרו במסגרתה מענקים משמעותיים לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה.

הנקודות הבולטות בהן תעסוק תוכנית הסיוע:

  • הורדת תנאי הסף לזכאות למענקים
  • אישור מענקים בגובה שבין 6,000 ל-10,000 שקלים, בהתאם לנתוני העסק המבקש
  • עסקים בעלי מחזור שנתי שבין 300,000 ל-400 מיליון שקלים יקבלו מענקים בהיקף של 50% מהמענק שקיבלו במהלך 2020, עד לתקרה של 50,000 שקלים.
  • הענקת הכספים באופן מהיר ככל הניתן לצמצום הפגיעה בעסק.
  • הקלות בקבלת הלוואות בערבות המדינה והגמשת הקריטריונים לזכאות.

תוכניתו של השר כץ באה על רקע ביקורת הנוגעת ליחסיו עם פקידי האוצר, אשר התערערו עקב רצונו של השר ביישום מדיניות שככל הנראה – לא הייתה מקובלת על הפקידים. נראה כי למרות הביקורת ולמרות ההתנגדות בה נתקל כץ מצד הפקידים, ממשיך השר ביישום המדיניות אותה נבחר על ידי הציבור ליישם. אין ספק שבכך הוא מצדיק שוב את התדמית שדבקה בו במשך השנים, בשל היותו “בולדוזר”!

לציבור בישראל ברור היום יותר מתמיד, שכדי לנצח מגפה, לתמוך בכלכלה, להשיג שלום, להשיג ביטחון – אנו זקוקים בהנהגה לבולדוזרים שכאלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדס שון לוי: פרשת האונס מדירה שינה מעיניי

מערכת ליכודניק

תם הטקס , מוחמד בכרי שקרן !

אריק זיו ויזר

דן אילוז הכריז כי יתמודד על משבצת עולים

מערכת ליכודניק

חסינות איננה הודאה באשמה

חיים פוזן

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בת ים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

אגף קשרי חוץ בליכוד מקדם קשרים עם מרוקו

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן