29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר יעלון מכניס השמאל האקדמי למקום שהולם אותו

השר יעלון נאם ברעננה בטקס חלוקת מלגות לחיילים באוניברסיטה הפתוחה

השר יעלון: “מולנו הנהגת אש”ף שאינה מוכנה להכיר בזכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי, ואיננה מוכנה להתחייב שהסכם הקבע שדובר ומדובר בו, יהווה סוף סכסוך וסוף תביעות מצידם. אלה עובדות היסוד של הסכסוך”

 

בין היתר אמר:

“למערכה נגד הלגיטימיות של מדינת ישראל חברו גם כוחות פנימיים רדיקליים או נאיביים, חלקם פוסט לאומיים, בוודאי פוסט או אנטי ציוניים, המסתכלים על העימות בינינו לבין שכנינו – אויבינו, כעניין של זכויות אדם בלבד, תוך התעלמות מהיבטיו האחרים של הסכסוך. בורות באשר להיסטוריה של העם היהודי ולהיסטוריה של הציונות, או התעלמות ממנה, מאפשרות לגורמים אלה להטעות אנשים בעולם, וגם במדינת-ישראל.

הדוגמא הבולטת בימינו כמו בשנים האחרונות, היא המתרחש בערוץ הישראלי – פלסטיני:

מולנו הנהגת אש”ף שאינה מוכנה להכיר בזכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי, ואיננה מוכנה להתחייב שהסכם הקבע שדובר ומדובר בו, יהווה סוף סכסוך וסוף תביעות מצידם. אלה עובדות היסוד של הסכסוך, וכל השאר הוא תוצאה של עובדות יסוד אלה.

על אף שמשחר הציונות ועד עצם היום הזה הם סירבו לכל הצעה לסיים הסכסוך על-ידי חלוקת הארץ – הבורות וסיבות נוספות מאפשרות לאויבינו להטיל את האחריות לאי-השגת השלום המיוחל-עלינו. גם זה מרכיב במערכה החיצונית והפנימית, לדה-לגיטימציה של מדינת-ישראל.
לצערנו, קיימים גם גורמים באקדמיה בארץ ובעולם המגויסים למערכה זו נגד מדינת ישראל”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעקבות דו”ח המבקר הנהלת משרד התרבות דורשת לממש את התפטרותו של המנכ”ל אמיר עשבי באופן מיידי

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת מתכוונת לסיוע לאמנים במצוקה/ מאת: יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

נתניהו בטוח בדרכו

אלי חזן

תנועת אומץ בפנייה לראש הממשלה לגבי תמלוגי הגז

אריק זיו ויזר

הנס התומכת בסער

אלי חזן

שר החינוך יעביר שיעור באזרחות לתלמידי כיתה י”א בבית הספר התיכון הממלכתי דתי “ריגלר”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן