21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר ארדן אישר הקלות בקבלת רישיון לנשק

ארדן: מודה לאזרחים על האומץ והנחישות בחתירה למגע

 

בעקבות המצב הביטחוני וגל הטרור ובמקביל למספר החלטות של ראש הממשלה נתניהו, החליט השר גלעד ארדן על שורה של הקלות בקבלת רישיון לנשיאת נשק.

ואלו הן ההחלטות העיקריות של השר ארדן: 

1. כל קצין מדרגת סגן (במקום סרן עד כה) ומעלה, נגד מדרגת רס”ר ומעלה המשרתים בצה”ל בשירות סדיר או בשירות מילואים או מקביל לאחד מאלה בשירות כוחות הביטחון.
ב. בוטלה הדרישה לוותק של שנתיים בדרגה על מנת להיות זכאי לקבל רישיון.

2. נקבעה רשימה של יחידות מיוחדות וגדס”רים בכוחות הביטחון אשר מי שמשרת שם בשירות סדיר, מילואים או מי ששירת שם בעבר יהיה זכאי לקבל רישיון נשק.

3. אזרחים בוגרי קורס מאבטחים ברשות שדות התעופה, בוגרי קורס מאבטחים בשב”כ, בוגרי קורס מאבטחים במוסד הכשרה מונחה ומאושר משטרת ישראל, רמה מתקדם א׳ לפחות, שעבד בגוף מונחה משטרה שנתיים לפחות.

4. ברשויות שהוגדרו כ”יישוב ראוי”, תוכל הרשות המקומית לתת הרשאה להחזקת כלי נשק לתושבי הרשות או לנמצאים בישוב, בכפוף להוראות החוק ולאישורים הנדרשים. לדוגמה: בירושלים תוכל העירייה לתת למורים במגזר החרדי שהוא בין המותקפים ביותר, רישיון מיוחד להחזקת כלי נשק.

 

 

השר ארדן הוסיף ואמר כי “בשבועות האחרונים אזרחים רבים סייעו למשטרת ישראל לנטרל מחבלים שביצעו פיגועים. אזרחים מיומנים בהפעלת נשק הם גורם מכפיל כוח במאבק מול הטרור ולכן פעלתי למתן הקלות בתקופה זו”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נמשיך להוביל את המדינה לשגשוג ולפריחה

אריק זיו ויזר

מרידור אמר או לא אמר?!

אריק זיו ויזר

השר כ”ץ מתנגד להפסקת האש: “זו עסקה טובה לחמאס”

אלי חזן

בוגי : “מו”מ מייד, ללא תנאים מוקדמים”

אלי חזן

השתלבות החרדים היא אחד האתגרים החשובים ביותר למדינת ישראל.

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין ביקר הערב בבית המריבה בחברון

אלי חזן
דילוג לתוכן