19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר אלי כהן: כשרפורמה היא לא מילה גסה

רבותיי, רפורמה היא לא מילה גסה. למדנו על בשרנו שכשדברים דורשים תיקון, חייבים לקחת אחריות ולנקוט מהלכים שישרתו את האינטרס הכללי. השר אלי כהן, הוא דוגמה למי שהאינטרס הכללי עומד לנגד עיניו, וחובה עלינו להכיר בתרומה האדירה שלו לקידום כלכלת ישראל ולמימוש המדיניות הכלכלית של ממשלת הימין בראשות נתניהו.
רבים מאיתנו מכירים את המילה “רפורמה” רק בהקשר של התוצאה שלה. כלומר, תהליכי העומק שנדרשים כדי להביא תכנית וליישם אותה כמעט ואינם חשופים אלא רק בהקשר של התוצר הסופי היוצא מהם. כך יוצא שהשר אלי כהן מוכר לאזרחים רבים במדינה מהופעותיו הקולחות בטלויזיה, אבל החיבור האישי אליו קשור בעובדה שכהן מוביל מהלכים המבטאים את רחשי העם. בקדנציה האחרונה כשר הכלכלה, הוביל השר כהן שורת רפורמות שכמובן מקבלות ביטוי גם בזירה הבינלאומית ובדירוגים הכלכליים של ישראל אל מול מדינות אחרות. עובדה היא, כי שיעור האבטלה בישראל עמד על 3.7% – שיא המדבר בעד עצמו.
אין ספק שבימים אלה, כאשר הניסיון הוא לסכם את הגל הראשון של הקורונה, עבור רבים זוהי שעה קשה בהיבט התעסוקתי והכלכלי. דווקא על רקע זאת, עולה קרנם של שורת מהלכים שהשר כהן קידם, לטובת מגזרים שנפגעו הכי הרבה בימי הקורונה: חוק פנסיה חובה לעצמאים, הקמת מפעלים בפריפריה הצפונית והדרומית של המדינה והעסקתם של אלפי תושבים באזורים אלה וכן קידום תכנית המשלבת עשרות אלפים בענף ההייטק, מעבר לבוגרי האוניברסיטאות.
מה אני רוצה לומר כאן? שאנו כלקוחות תמיד זכאים להתלונן. אבל ישנה גם חובה מוסרית להכיר תודה ולהצביע על צדדים חיוביים כשאלה מתקיימים. אין ספק שבשנות כהונתו, אלי כהן תרם רבות לקידום הכלכלה הישראלית, וזו גם הסיבה שעל פי מדדים האובייקטיביים, מדינת ישראל צלחה את גל הקורונה. כמובן שכשלוקחים בחשבון שהפריצה הגדולה של כהן בפוליטיקה הישראלית אירעה בשנת 2015, מסיקים שבפרק זמן קצר יחסית הוא הצליח להגיע להישגים משמעותיים. זו גם הסיבה שמקומו של השר כהן חייב להיות בתפקיד ביצועי משמעותי בממשלה הבאה, כך נבטיח את הצלחת הימין והצלחת הממשלה בראשות נתניהו!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר יולי אדלשטיין : “מברך על מסקנות דו”ח לוי”

אלי חזן

רה”מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

נתניהו : “הדרך שלנו היא הנכונה”

אריק זיו ויזר

שר החינוך: בתי הספר יתוגמלו על פי רמת ההישגים

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין : “מגנה את חילול בית הכנסת ביריחו”

אלי חזן

“ניישם במהרה את תכניתה של ס. השר גילה גמליאל”

אלי חזן
דילוג לתוכן