40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר אדלשטיין הוביל למעלה מחמישים אלף איש במצעד הגדול בעולם לתמיכה בישראל

השדרה החמישית  במנהטן נצבעה בכחול לבן היום יום ראשון, 3 ביוני, עם מצעד התמיכה השנתי בישראל הגדול בעולם: “חוגגים ישראל – Celebrate Israel Parade”


שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, יחד עם ראש העיר ניו יורק, מייקל בלומברג. הקונסול הכללי בניו יורק, עידו אהרוני, ומנכ”ל JCRC-NY   מייקל מילר הובילו את המצעד השנתי שהיה השנה צבעוני במיוחד ובשעות הערב אף זכה לתאורה לא שגרתית שקרנה מראשו של בניין האמפייר סטייט, מסמלי העיר המוכרים ביותר, שנצבע באורות בצבעי הדגל – כחול ולבן.

כחמישים אלף צועדים חלפו על פני השדרה לעיני מאות אלפי צופים. בין הצועדים היו גם  29 משאיות צבעוניות שנשאו במות בידור, 18 תזמורות , להקות מוזיקה ומול  ומפגני ראווה.

שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין: “כמדי שנה, משרד ההסברה והתפוצות שמח לקחת חלק במצעד המרהיב שהתקיים כאן. עשרות אלפי האנשים שצעדו כאן, לא בקשו רק להביע תמיכה בישראל אלא לחגוג את הקשר המיוחד בין ישראל לארה”ב, הנטוע בערכים ומטרות משותפות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אין שום כח בעולם שיכול להקפיא את הקשר בין ישראל לאבותיו”

אריק זיו ויזר

סער משיב למבקריו : ליהודים קשר היסטורי למערת המכפלה

אריק זיו ויזר

הסטודנטים לקחו הפוגה מהמחאה לטקס חלוקת מלגות שיזם המשרד לאזרחים ותיקים

אריק זיו ויזר

השר מרידור להגנת העורף?

אלי חזן

ריבלין: “מינוי הייגל ישפיע על האסטרטגיה האמריקאית בעולם”

אלי חזן

השר יעלון: “אם ארגוני הטרור לא יפסיקו את האש נהיה מוכנים להחריף את התגובה”

אלי חזן
דילוג לתוכן