26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

השרה רגב נפגשה עם יו"ר ועידת צעירי הליכוד

קלנר, יו"ר ועידת צעירי הליכוד לשרה רגב: "תהי חזקה ואל תחששי"

 

קלנר נועד עם השרה רגב בכנסת, אשר מצידה תמכה בפעילותו לקידום ערכי הציונות בחיפה. בשבוע שעבר נפגש יו"ר ועידת צעירי הליכוד גם עם חבר המועצה שמשון עידו שמשך את חתימתו בתקצוב התיאטרון

 

על רקע סערת תיאטרון אלמידאן בחיפה, נועד השבוע יו"ר ועידת צעירי הליכוד, אריאל קלנר תושב חיפה, עם שרת התרבות מירי רגב במשכן הכנסת, למפגש הזדהות והבעת תמיכה בצעדים האחרונים בהם נקטה השרה רגב. במהלך המפגש חיזק קלנר את השרה במאבקה על שמירת ערכי הציונות וצביונה היהודי של מדינת ישראל. "אני יודע שזה לא קל, אבל נבחרת לקדם מדיניות אחרת. תהי חזקה ואל תחששי" ציין קלנר בפני רגב.
regev_klener 

שרת התרבות הודתה ליו"ר ועידת צעירי הליכוד על דבריו ושיבחה ותמכה בו על פועלו לקידום ערכי הציונות בעיר, והבטיחה לסייע בכל הנדרש.
בתוך כך, בשבוע שעבר נפגש קלנר גם עם חבר מועצת העיר חיפה, שמשון עידו(הליכוד) ובירך אותו על החלטתו (יחד עם חבר המועצה שי בלומנטל) לחזור בו מתמיכתו בוועדת התקצוב של עיריית חיפה לתיאטרון אלמידאן.
"כיו"ר ועידת צעירי הליכוד, אני מחזק את עמידתם של חברי מועצת העיר שמשון עידו ושי בלומנטל בשמירה על חיפה יהודית ציונית, וקורא לראש העיר יונה יהבלהתעשת" הבהיר קלנר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יובל חותך את שלי

עו"ד אריאל גבאי

מגעים עם זאב בילסקי להרצתו לתפקיד ראש עיריית רעננה

אלי חזן

החנוכיות שהרגיזו את הרשות הפלשתינית…

אריק זיו ויזר

655 : מספר מספר

מסיקה: לשפוט קודם את השוטרים האלימים ואת מי שנתן להם את הפקודה.

"אחמד בא לעולם"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן