27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

במהלך הביקור קיבלה השרה לבנת סקירה מראש המועצה הרצל בן ארי על היישוב והפעילויות בתחומי התרבות והספורט שמתקיימות בו.

השרה לבנת אמרה: “מאוד התרשמתי מהפעילות שמתקיימת כאן. ישר כוח! כשרה בממשלה אני מרגישה מחויבות לתמוך ולעזור להתיישבות ביש”ע. כך נהגתי בכל תפקידי וכך אמשיך. אמשיך לדאוג ולסייע לתושבי קרני שומרון כדי לאפשר לכם להמשיך להצליח ולשגשג”

 

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הגיעה הבוקר יחד עם מנכ”לית המשרד אורלי פרומן וצוות משרדה לסיור מקצועי במועצה המקומית קרני שומרון. לאחר סקירה מקצועית שמסר לשרה ראש המועצה הרצל בן ארי,ושל מנהלת המתנ”ס המקומי,גב’ סמדר הרשקוביץ הוא ליווה אותה לסיור שכלל תצפית על גושי ההתיישבות מרמת גלעד. לאחר מכן כיבדה המועצה את השרה בשתילת עץ ברחבת המרכז הקהילתי. בהמשך ביקרה השרה גם באולמות התרבות והספורט שבמרכז הקהילתי ואז גזרה את הסרט באירוע הפתיחה הרשמית של הספרייה הציבורית, שהוקמה בתמיכת משרד התרבות והספורט.

במהלך האירוע הודו התושבים לשרה על תמיכתה ביישוב ועל התמיכה שהגישה בפתיחת הספרייה הציבורית.

ראש המועצה הרצל בן ארי אמר כי “הביקור של השרה לבנת נועד לומר לה תודה. על כך יצאה מגדרה והשקיעה רבות כדי להגשים את הבקשה שלנו להקים כאן ספריה”.

מנהלת הספרייה טלי פנטוביץ אמרה כי “בתקופת כהונתך כשרה מתחולל כאן מהפך חשוב ערכי ותרבותי. הענקת לנו הזדמנות להפוך את הספרייה בקהילה לרלבנטית מתמיד”.

השרה לימור לבנת הודתה על הברכות ואמרה: “זה כיף גדול להריח את הריח החדש של הספרייה. זה מחמם את הלב לראות איך מיציתם את המקסימום מהתקציב שהמשרד העביר. אני רוצה להודות לראש המועצה הרצל בן ארי על הסיור המרתק והמעניין. מגיע לתושבי קרני שומרון לקבל תמיכה כמו כל מקום אחר בארץ. כחברה בממשלה נמשיך לפעול למען קרני שומרון ותושביה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

25 שנים לשחרורו של אדלשטיין מהכלא

אלי חזן

מורשת מופז : “מדחת יוסוף”

אריק זיו ויזר

אמירה אחת יותר מדיי

אריאל אילוז

שר החינוך רוצה יותר ציונות ויהדות בבתיה”ס

אריק זיו ויזר

“ישראל פועלת בכמה מישורים כדי לסייע לרשות – אך הפלסטינים מערימים קשיים לפתיחת מו”מ לשלום”

אריק זיו ויזר

שר האוצר שטייניץ בכנס קרן המטבע הבינלאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן