39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

השנה המתוקה בלב של גדי בשארי

“ליכודניק” מצדיע לחבר התנועה גדי בשארי שמחמם את הלב כל השנה ומבקש לחמם את הלב לגולשי האתר לקראת השנה החדשה

מדינת ישראל מבוססת על הצלחה וכישלון כיחד. מחד, אנו באמת מדינה שכיף לחיות בה, גם ביחס למדינות המערב. הדברים נאמרים ללא ציוניות. אבל מאידך הבעיות רבות הקיימות מדי יום מעניקות את התחושה ההפוכה.

 

בתוך כך, ליכודניק החליט השנה לשים את יהבו על פרויקטים ועל אנשים המעניקים טוב, אהבה ותועלת לחברה וזאת משום שבתוך כל בליל השליליות הקיימת בתוכנו יש כאן אנשים טובים. הראשון שאנו בחרנו לשים עליו את היד הוא גדי בשארי מפתח תקווה.

 

 

לפני כמה חודשים אמר לי חבר מרכז מפתח תקווה : “אם אתה רוצה לראות עולם שכל כולו טוב ונתינה לך תראה מה עושה גדי בשארי”. אז חקרתי ומצאתי ואני גאה להציג בכתבה הראשונה בנושא.

 

שתהיה לגדי בשארי שנה טובה.

 

 

ראשית, מהו הפרוייקט מתוק בלב ?

                                                         

 

מתוך אמונה שכל גוף עסקי צריך לשלב תרומה לקהילה הוקם לפני כ- 10 שנים הפרויקט “מתוק בלב”  ע”י גד בשארי מנכ”ל חב’ גד הפקות .

בראשיתו הפרויקט התמקד בחיילי צה”ל ככלל ובלוחמים וביחידות לוחמות בפרט.

 

בין הפעילויות שאותם יזם הפרויקט : תרומת טלוויזיות למוצבים על הגבול, ארוחות חג לחיילים בודדים בערב ראש השנה, ארגון ימי כיף ללוחמים מגולני, שיט קייאקים ליח’ מהצנחנים ,חלוקת שי לחיילים פצועים במלחמת לבנון השנייה ובמבצע עופרת יצוקה , שיט על יאכטות ללוחמים מיחידה מובחרת, נופש ואטרקציות לקצינים מגולני באילת. הקמת שקם פלוגתי בסיוע חברות “אסם” ו”עלית” לגדוד ה-101.

 

ארגון יום כיף בחמי יואב לחיילות המשרתות בגבול עזה . תרומת סופי שבוע לקבוצת חיילים חרשים המתנדבים בצה”ל. תרומת טלויזיה למועדון היחידה של הגדוד הבדואי. מימון מלא של כרטיס טיסה הלוך ושוב לאם של חייל בודד שבאה לבקרו לאחר שנתיים שלא נפגשו. כמו כן תרומת סופי שבוע לחיילים בודדים המשרתים ביח’ לוחמות וכן לחיילים מצטיינים מחטיבת גבעתי.

 

בשנים האחרונות התרחב הפרויקט והחל להשקיע בנוסף בתחום הילדים והנוער. התרומות נעשות דרך עמותות , בתי חולים ובאופן ישיר.

בתחום זה תרם הפרויקט צעצועים בשווי של אלפי שקלים למח’ הילדים של בית החולים מאיר, תרומת מתנות למרכז ילדים בבית החולים תל-השומר, הענקת קורס איפור לנערה שהחלימה ממחלת הסרטן.

 

תרומות קורסים מקצועיים בשווי אלפי שקלים לנערות ממשפחות נזקקות , חלוקת מחשבים לילדים נזקקים ולעמותות אשר מטפלות במשפחות נזקקות. שיט על יאכטה לילדי בית הגלגלים.

 

הענקת מחשבים כולל תוכנות לסטודנטים ממוצא אתיופי.

 

הפניות לקבלת עזרה מהפרויקט מגיעות היום מגופים ומוסדות ברחבי הארץ.

 

“בעופרת יצוקה” לקח על עצמו הפרויקט ארגון של פעילויות בסדר גודל של 1,000 איש אשר כלל: מופע של הבלט הישראלי בת”א ל-400 יוצאי חבר העמים המתגוררים באזור הדרום (כלל אוטובוסים מרוכזים של הסעות  מנתיבות, שדרות וב”ש). הופעה של אומן הסטנד-אפ אורי חיזקיה בפני פיקוד העורף בסיום המלחמה. וערב בתיאטרון הבימה לצעירים משדרות ונתיבות.

 

המטרה של הפרויקט : להגיע למקומות שהמוסדות והבירוקרטיה לא מגיעות או לא יכולות להגיע.

 

הרעיון להגיע לאותם אלו שבזכות הפרויקט מרגישים את הרגעים המתוקים שבלב.

 

אם כן, גדי מאמין שרק חברה שיש בה ערבות ומעורבות הדדית תהיה חברה טובה יותר.

 

 

מהו הפרוייקט האחרון שיזם גדי ?

מתוק בלב ים

 

מתוק בלב בשיתוף “עזר מציון” תרמו שיט על יאכטה לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, השיט כלל איחולים לשנה טובה עם תפוח בדבש.

 

 

האם ישנה מודעות לפרויקטים הללו?

בשל עשייתו זו זכה גדי להיות איש השנה של אירגון הליונס בישראל. בטקס רב רושם שהתקיים לאחרונה בפני מאות מתושבי פתח תקווה והסביבה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

על הסכנה לשלטון הליכוד

אריק זיו ויזר

נשים, בואו נשים את הדברים על דיוקן

אריק זיו ויזר

מירי רגב: “בקבוקים לא מחליפים ממשלה, עמותות כן”

אריק זיו ויזר

דיכטר עם נתניהו

עינר אביב

חשיפה ראשונית מסתמן הסכם בין אלקין לקבוצה הירושלמית

אריק זיו

נתיב הליכודניקים החדשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן