24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

השמצות השווא על שרה נתניהו

בסוף ייווכחו כולם שהשמצות השווא על שרה נובעים מקִנאה-שִׂנאה לנתניהו על ידי מי שלא מצאו משהו נגדו ובייאושם נתפסים לעלילות חסרות בסיס של אנשים המנסים לסחוט כסף ופרסום אישי

 

 

כמה מילים על גב’ שרה נתניהו, מי שכל כך אוהבים להשמיץ.

אלה העוקבים אחר המאמרים שאני מפרסם הבחינו בוודאי שיש לי הרבה ביקורת על בנימין נתניהו. אבל אינני יכול לסבול את השמצות השווא שמטיחים בו ובעיקר באשתו.

שימו לב שכל אלה שמשמיצים את שרה נתניהו מאוד לא אוהבים את בעלה, ומסיבות פוליטיות טהורות. במיוחד אלה שהם “לא שמאלנים ולא ימניים”, שנטייתם שמאלה ברורה לחלוטין.

אני מאמין שעוד יגיע הזמן שכל המשמיצים יכו על חטא וייווכחו ששרה נתניהו, פסיכולוגית-חינוכית המסייעת לצעירים ומבוגרים רבים במצוקותיהם, כשהיא עושה זאת ברגישות רבה, בנעימוּת וברכוּת אנושית, היא אישה חיובית ונורמאלית, ללא כל בעייה נפשית ש”פסיכולוגים” הזויים מתיימרים לאפיין אותה, שמסייעת לבעלה בתפקידו הקשה בנאמנות ובמסירות רבה; כשם שגם ייווכחו אז כולם לדעת שהסיבה האמיתית שמנסים לייחס התנהגות נלוזה לשרה נתניהו היא – שכל אלה שמתנגדים פוליטית לבעלה אינם מוצאים בייאושם שום דבר נגדו. אז כשאין שום דבר, נאחזים בייאוש במה שממציאים אלה שמנסים לסחוט ממנו כסף ו/או תשומת לב ציבורית.

הגיע הזמן לקרוא להפסיק את השמצות השווא הבלתי אנושיות על שרה נתניהו.

בהיותי אופטימיסט ללא תקנה וכמי שמאמין שהטוב מנצח בסוף – אני חש שכל המנסים לגרום רע יכו על חטא בסופו של דבר.

“כּוֹרֶה בּוֹר – בּוֹ יִיפּוֹל”. או – “מִי בּוֹר כָּרָה – הוּא בּוֹ כָּרַע”.

 

 

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא ממייסדי הליכוד ומוותיקי תנועת בית”ר, חבר מרכז וחבר לשכת הליכוד, עיתונאי, פובליציסט ועורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מוֹת הָדָר יְחָיֵה הָדָר

אלי חזן

מצפון אישי מול קיום לאומי

אלי חזן

הרעיון הבית”רי הליברלי לא נשרף

אלי חזן

השלום והביטחון של ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

מפלגה ושלטון – אמצעי ולא מטרה

אלי חזן

מקור התעצמות הטֶרור הבינלאומי

אלי חזן
דילוג לתוכן