34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

השמאל עומד לכבוש את הליכוד ?

מי שמשוטט בימים אלו בפייסבוק מגלה תופעה מעניינת. : שמאלנים מתפקדים, טיפין טיפין אמנם, לליכוד. המודל האולטימטיבי שלהם הוא לא פחות ולא יותר משה פייגלין.

 

דומה כי הכל החל עת פרסם איתי אשר, חבר מפלגת העבודה, מאמר באתר YNET בו קרא לחבריו להתפקד לליכוד על מנת להצילו ממה שהוא מכנה “הימין הקיצוני”. אשר קרא לעשות מעשה פייגלין בבחינת להתפקד לליכוד ולהצביע למפלגות שמאל.

 

 

איתי אשר ממפלגת העבודה קורא להתפקד לליכוד

 

“אם כך, המאבק על הדמוקרטיה מתקיים כיום בתוך הליכוד – בין ראובן ריבלין, מיכאל איתן ודן מרידור מזה, ובין יריב לוין, זאב אלקין, דני דנון וכל מי שנמצאים, על תנאי כמובן, ברשימת המומלצים של פייגלין. אם אנחנו רוצים שריבלין, איתן ומרידור ינצחו, ושמפלגתם תחזור להיות כשמה הרשמי “תנועה לאומית ליברלית”, אין פתרון אחר אלא מפקד מאורגן והמוני שיחזק אותם”.

 

ואולם, אשר לא מדייק. בבחירות האחרונות הצביעו רבים מאנשיו של פייגלין לתנועת הליכוד בפתק “מחל”. על כל פנים, יהיה מעניין לראות אם הקמפיין הזה תופס תאוצה

{jcomments on}.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דגל שחור על ממשלת בנט

אריק זיו ויזר

סוף לקרקס האבסורד

עינר אביב

המשתה של רגב

עינר אביב

הכנס הענק של השר אקוניס

עינר אביב

היום בר מצווה!

דודו חיים

אשדוד עם הבולדוזר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן