18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

השטח מתעורר : רועי שרעבי הכריז על מועמדותו ליו”ר הסיעה בהסתדרות

הבחירות להסתדרות קרבות ורועי שרעבי, פעיל ליכוד ותיק, מבקש להציג אלטרנטיבה שפויה להנהגה הנוכחית

רועי שרעבי, פעיל ליכוד חברתי ותיק ובעל השפעה רבה בתוך תנועת הליכוד שמשמש כיום כיועצו הפוליטי של יו”ר ועדת הכנסת ח”כ יריב לוין, הכריז על מועמדותו ליו”ר סיעת הליכוד בהסתדרות.

 

שרעבי הוא בן רחובות, שידוע בקסמו האישי ומי שהצליח בשנים האחרונות להוביל ניצחון בכל קמפיין בו השתתף, מבקש להציג תפיסה חדשה לגבי תפקיד הליכוד בהסתדרות. מקורביו טוענים כי פעילות הליכוד בהסתדרות נאלמה דום בשנים האחרונות. הסיעה החליטה להוות אופוזיציה לעופר עיני החזק ולפיכך כוחה האמיתי נבלע בתוך הישימון הפוליטי.

 

שרעבי צריך להזכיר היה מנכ”ל הליכוד העולמי והיום הוא חבר בהנהלת הקונגרס הציוני העולמי ודירקטור בקק”ל ויו”ר דירקטוריון רשת המתנס”ים ברחובות עירו. לפיכך, הוא מציג רזומה עשיר והוא ידוע כמי שמשתף את אנשי השטח בפעילות. ופותח עבורם את אפשרויות הפעולה.

 

והנה בתקופה האחרונה מוביל שרעבי את הליכוד למקומות אחרים. הוא רואה בהליכה לקואליציה עם עיני בהסתדרות כלי שיסייע לחזק את מטרות הסיעה בהסתדרות ולא להיפך. הוא חושב כי דווקא הסיעה יכולה לשמש בין מנהיג העובדים לבין מפלגת השלטון זאת תוך שיתוף כל הפעילים ביצירה ובעשייה.

 

אסור לשכוח כי כוחו הפוליטי של שרעבי הוא כוח מאחורי הקלעים אבל לא בכדי אצו רצו ח”כים ומתמודדים במהלך הפריימריז האחרונים לבקש את סיועו. שרעבי נחשב איש אמין שמסוגל להביא אין ספור מצביעים לקלפי בזכות אישיותו הלבבית וההגיונית.

 

זאת ועוד, בשרעבי תומכים פעילים פוליטיים מכל רחבי הארץ, דבר שעשוי לסייע לו לנצח במאבק. לליכודניק נודע כי בין הפעילים הדומיננטיים נמנים ליאור טרגן, עובד חוגי, יוסי ברבי, ירון מזוז, יהודה ניצן, אבי לוי, יוני אטיאס, אבי ג’מאל, שמעון פיניאן, ארצי מרדכי, דוד אברו, ג’קי מלול, נתן סנוף, שלמה אלמגור, יהודה הרוש, איציק שישיצקי, דני אביטל ושי קינן, מכלוף בן קיסוס, סיני קעטבי, יאיר טביב, ויקטור אלון, רמי טייב, אלי ארביב, עופר קליך, שלמה מדמון, ניסים גלנט, אילן ירימי, איציק חקוקי, קובי סבג, רמי רחמים, מתי יצחק, שלום אהרוני, רמי מדהלה, עודד עמרם, אילן כהן מרעננה, אופיר טבה, יובל גבאי, עודד שאער, ירון ניסים, משה משה, יוסי כהן, רמי בניון, דוד אנקווה, משה אדרי, אהרון גוזלן ועוד רבים רבים וטובים.

 

כמו כן, אסור להתעלם מכוחם של תומכים בולטים בשרעבי : אורן כהן משנה לראש עיריית כפר סבא, אשר עורקבי מ”מ ראש מועצת קריית עקרון, פרדי מליק סגן ראש עיריית נשר, דוד ביתן, סגן ראש עיריית ראשון לציון ואחד מרבי ההשפעה בתנועת הליכוד, אלי דוקורסקי ראש עיריית קריית ביאליק, ארנון גלעדי סגן ראש עיריית תל אביב, ניסים גוזלן ראש מועצת באר יעקב,  חיים ביבס ראש עיריית מודיעין, שמעון גפסו ראש עיריית נצרת עילית, חיים צורי ראש עיריית קריית מוצקין, אריה טל ראש עיריית טירת הכרמל אריה טל, גדעון מזרחי, יו”ר מזכירות אגד.

 

ליכודניק ימשיך בדיווחים לקראת ההתמודדות. ההצגה הטובה בעיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חשיפה : השקופים של ארדן

אלי חזן

לא, אני לא יכול “להשתנות”

אריק זיו ויזר

נתניהו והליכוד – אל תבגדו בחיילים ובציונות!!!

אריק זיו ויזר

המימונה המסורתית של קובי ומירי נבון תתקיים מחר בביתם שבסביון

אריק זיו ויזר

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן

בחירות בזק לסיעת הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן