23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

השטח הליכודי מתעורר!!

אלעד מרון כותב לליכודניק על השינויים שעובר השטח הליכודי בשנה האחרונה והוא די מרוצה מהם 



 

בשנים 2001-2005 עת אריאל שרון ז"ל היה ראש הליכוד וראש הממשלה, געשו ורעשו ארבע עשרה קומות המצודה בכל יום חמישי עת הגיעו אליה ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת ופעילי שטח רבים. אני זוכר את מלחמת החניות מחוץ למצודה כשכל אחד מהבאים חיפש לחנות קרוב ככל שניתן.

 

לאחר הבריחה מגוש קטיף ופרישת שרון להקמת קדימה, דממה המצודה. והיום, פרט לעובדי המצודה ולעובדי ואורחי מכון ז'בוטינסקי בניהולי הדינמי והאיכותי של יוסי אחימאיר ידידי, אין עולה או יורד במעליות הזקנות והחורקות. אין דופק על דלתות המנכ"ל וראש האגף המוניציפאלי, ופרט למתי מעט דיונים בבית הדין של התנועה, השקט והדממה שולטים בכיפה. ההצלה וההתעוררות מגיעים בעתות בחירות.

 

לאחרונה, נחשפים אנו ל"טרנד" חדש. "קבוצות הווסטאפ."

 

התעוררות מדהימה ומעוררת השראה תופסת מקום נכבד בטלפון החכם שברשותנו. "פורום הנגב בליכוד", "דיונים בליכוד", "יוקר המחיה OUT", "אירועי ליכוד ועדכונים", ועוד כהנה וכהנה קבוצות ווטסאפ בהם שותפים מאות פעילים נמרצים, איכותיים ומלאי אנרגיה לעשות מעשה, לשנות ולהיטיב.

 

אני, אישית, חבר במספר לא מבוטל של קבוצות כאלה.

 

אתמול בערב יזם מנהל קבוצת הווטסאפ "יוקר המחיה OUT", אורן מחלב, צעיר אמביציוני ואיכותי, שיחה משותפת עם אלי חזן, ראש מערך ההסברה וקשרי החוץ בתנועה. החברים שאלו על הורדת יוקר המחיה בדיור, המונופולים הגדולים ועוד כהנה וכהנה שאלות על הדרך להילחם בתופעות מכוערות בחברה הישראלית. אלי, בסבלנות אין קץ, ענה לכל אחד ואחת תוך שהוא משתף מניסיונו הרב ומהידע הבלתי נדלה בהם ניחן.

 

בימי שישי, אחת לשבועיים, בשקט וללא תרועות, מתאספים חברי "פורום הנגב בליכוד" ומעלים בעיות הנוגעות לנגב ונושאים הדורשים התערבות לשינוי.

 

לפני כשבועיים, ערב לפני ל"ג בעומר" התאספו קבוצת סטודנטים מתא לביא באוניברסיטת באר שבע לערב עיון והסברה עם אלי חזן.

 

השטח, חברים, תוסס ומתעורר. צעירי הליכוד לא יושבים ומקטרים בשיחות סלון (או פאב) של יום שישי, אלא עושים מעשה. מתארגנים בקבוצות ווטסאפ (יחי הקידמה) ומחפשים כיצד להשפיע, לשנות ולהשאיר חותמם.

 

הארי אלן אוברסטריט אמר:  "כל פעולה היא תוצר של תשוקה בסיסית, והעצה הטוב ביותר שאני יכול לתת לאלו הרוצים לשכנע, בין אם בעסקים, בבית, בבית-הספר או בפוליטיקה היא, לפני הכל, לעורר באדם השני תשוקה להוטה."

 

הצעירים המדהימים שלנו בליכוד אכן מעוררים תשוקה אמיתית לשינוי חיובי!!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הטעות של אובאמה

אריק זיו ויזר

מעשה אבות סימן לבנים

תומר שמש

ההתערבות של נתניהו מול הפשרה של שטייניץ

אריק זיו ויזר

אליקים העצני על יום השואה

אלי חזן

סילופי הליבה

אריק זיו ויזר

לצום על רבין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן