19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי פאשינסט

השבוע בפאשניסט: “פצצת הכפתור” של הילה קורח

השבוע בפאשניסט: מיקי חימוביץ בהופעה מרושלת, אוי קטי, קטי.. מה יהיה איתך? טובות השתיים: קרן ברק ואורנה ברביבאי מגיעות להצבעה במגרש – סליחה, בממליאה: עם נעלי ספורט, הפתעת השבוע: יואל רזבוזוב – בלוק מושלם.

ח”כ אסנת מארק בהופעה מרשימה לטעמי, אבל בהחלט הייתי מוסיפה חגורה. בסך הכל, הגוונים משתלבים טוב עם גוון השיער, לצידה ח”כ יוליה מלינובסקי במראה שדורש שיפור, ומיד: השיער אסוף בקוקו עם מראה “סתמי”, מוטב היה שהג’קט היה ארוך יותר בכמה סנטימטרים לפחות, ולגבי הנעליים… אני מבינה שהן נוחות אבל הן בהן מעט חן שאין ספק שיש לו מקום במסדרונות הפרלמנט.

ח”כ מיקי חיימוביץ במראה מפוזר ודי מרושל: עליונית בצבע שחור שצמודה מאד באיזור החזה ואף מבליטה מעט את אזור הבטן בצורה לא מחמיאה; המכנס ארוך מדי למידתך וניתן לראות זאת באזור הקרסוליים והברכיים.. הערה לשימור: השרשרת שאת עונדת נוסכת קורטוב של רעננות.

ח”כ קטי שטרית – חבל מאד שאת לא לומדת כלום מהערות שלי, במקום לשפר את הופעתך את מתדרדרת מפעם לפעם: מה זאת החצאית הזאת? נראה שהתעטפת במפת שולחן מפינת האוכל שלך, היה טוב יותר אם היית לובשת חצאית ארוכה יותר בצבע שחור ונעלת נעליים עם עקב גבוה יותר.

הילה קורח מערוץ 13 בג’קט צהוב מעל חולצה שחורה. הילה, יקירה – אין צורך לרכוס את הפתור כשאת ישובה. תראי איך זה נראה! הג’קט לחוץ עלייך, יוצר קפלים מיותרים ופשוט מאוד חבל.

ח”כ קרן ברק גם את לא לומדת, שוב את מפרה את כל כללי קוד הלבוש ומגיעה עם נעלי ספורט לכנסת. בנוסף, מה שעטית על עצמך שהוא הכלאה בין ג’קט לקרדיגן גדול עליך בכמה מידות והוא לא משתלב עם החולצה האפורה – שגם היא עושה רושם שגדולה עליך. בקיצור כדאי להביט במראה לפני שיוצאים מהבית…?

דנית אמיתי יועצת לסיעת הליכוד בכנסת אפשר להשתדל קצת יותר, מראה כללי סביר אך הנעלים הורסות וכלל לא מחמיאות.

ח”כ אורנה ברביבאי גם את עם נעלי ספורט בניגוד לקוד הלבוש בכנסת בנוסף גזרת החולצה אינה מחמיאה לך כלל.

מרינה גוטליב יועצת ליור ועדת העבודה הרווחה והבריאות ח”כ חיים כץ במכנס דמוי שרוול נטול צבע שלא משתלב בשום צורה עם החולצה הלבנה של חנל’ה, שאינה משתלבת כהוא זה עם ….סנדלים ???? בכנסת ????? גם לך לא יזיק להסתכל במראה לפני שאת יוצאת מהבית.

ח”כ יואל רזבוזוב יש עתיד בטוטל לוק מושלם גם ללא עניבה

הגר שרן מגורן עמיר, יש לך סטייל אבל השמלה מה זה קצרה ולא מתאימה לכנסת, לכנסת ממליצה עד גובה הברך.

דוד שרן, לשעבר ראש מטה ראש-הממשלה, בהופעה מעניינת: מצד אחד, ניסיון לשוות את המראה המקצועי של חליפה, מצד שני – למה לטרוח כשאפשר להגיע בחולצת פולו? – אהבתי, אבל מה שעשית פה קצת “ריסקי”: פעם הבאה, אם כבר פולו – אז בצבע בהיר יותר, ככל שהחליפה כהה. ככה אתה יוצר תחליף נח ולא מתאמץ מדי לחולצה מכופתרת לבנה שבוודאי היית לובש.

אריאל בר און, ס.ראש מועצת תבור – יש לך לוק, _________________________________.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“פענוח מבול אל-אקצא: תגמול על סולימאני או סכסוך עמוק יותר?”

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ראשל”צ למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מי שולח מסרונים בגנות גלית דיסטל?

מערכת ליכודניק

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

את הטאבו הזה יש לשבור

אמיתי שיף

יום הכיפורים מאחד את כולם באומץ לבקש סליחה

אלי כהן
דילוג לתוכן