21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

הרשימה המשותפת והמציאות

ד”ר אביגדור הדר במבט נוסף על חברי הכנסת של הרשימה הערבית המשותפת

לכל חברי הרשימה המשותפת שאיפה אחת והיא, לנגח את אושיות מדינת ישראל. מי שחשב שיש מקום לדו שיח אמיתי עם החכים הנבחרים טועה ומטעה, אין כל אפשרות לגשר על העמדות בכל הקשור למקומם של היהודים בארץ ישראל, ולא שונים מכך כל חברי הרשימה הערבית המאוחדת בהשקפתם.

כ- 450 אלף בוחרים ערבים הצביעו בקלפי עבור הרשימה המאוחדת שבראשה עומד איימן עודה שאינו כלל מאוהבי ישראל, מראשית דרכו עוד בטרם היותו ח”כ פעל כקיצוני שאינו מסתיר את דעותיו, מי שציפה לאיש מתון המציאות הוכיחה מוכיחה ההפך הוא, האיש אינו מתון כלל למעט עבור התקשורת אשר מנסה לציירו ככזה והפרשנים למיניהם.

חבר מרעיו אשר נבחרו לכנסת ישראל אינם שונים ממנו בקיצוניותם המופגנת והפעילה כנגד ישראל בכל זירה אפשרית כחנין זועבי שהייתה על המרמרה, ג’מאל זחאלקה שעמד דקת דומיה לזכר רוצחי יהודים ו”הנשמה הטובה” אחמד טיבי יועצו לשעבר של ערפת ותומך השאהידים.

איימן עודה הנו הסמן הימני הקיצוני ברשימה המאוחדת, הוא לא היסס בהופעתו בארה”ב מלהצדיע לפעילי ה- BDS, בהתייצבותו בבית הדין לחזק פעילה של החזית העממית אמר כי חובה לאומית להסית נגד הכיבוש, ניכר הדבר בעת ביקוריו בכלא מחבלים ועידודם, עוד בהיותו אחראי מטעמה של וועדת המעקב פעל נמרצות נגד המתנדבים לשירות אזרחי.

דו–קיום מצד זה של המתרס הנו כינוי גנאי, מפגעים רבים יוצאים מישובים ערביים בשטחי ישראל ורשימתם ארוכה, ניתן לכלול בהם את רהט וג’לג’וליה, טייבה וקלנסואה, פוריידיס ויפיע, ערערה ואבו סנאן, בענה וסכנין, באקה אל-גרביה ואום אל-פחם, כפר מנדא ואעבלין, מג’דל כרום ודבוריה.

מי אינו זוכר את מהומות אוקטובר 2000 בחסימת כבישים ובקבוקי תבערה.

מי יעז להיכנס לישובים ערביים ולאכוף אישורי בניה ויותר מכך, השתלטות על שטחים. אדמות הנגב והגליל נגזלים ואין עומד בפרץ אף לא התקשורת ברם, בהתרחבות של ישוב ישראלי קיים, נזעקת התקשורת הישראלית וזועקת חמס ובכך ניתנת הלגיטימציה לאויבנו מחוץ ולרשימה המשותפת מבפנים, על כן מה נלין?

לא שמענו מילת גנאי של מנהיגות זו על רצח יהודים ואפילו על רצח נשים ערביות על מזבח “כבוד המשפחה”, אונס וסקילה באבנים.

עמדת המנהיגות של הפלסטינים בישראל דוחה את ההכרה בישראל כבמדינה יהודית  כשם עמדתו של יו”ר הרשות הפלסטינית מוחמד עבאס, היש בית נבחרים דמוקרטי בעולם בה יושבים נציגים כמחוקקים של אויבי המדינה כבישראל?

בעתיד הלא רחוק נידרש להוכיח זכות על שטחי ארץ, הזו המורשת אשר ננחיל לממשיכינו?

עד מתי תהיה עיננו סומות לראות את גודל האיוולת?

יש להפסיק לאלתר מלתת להם במה, די בבימות שהנם נוטלים בחו”ל שמעליהם הנם יורקים ארס על המדינה בה הנם נהנתנים.

 

אביגדור

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כלכלה חופשית : גורם ישיר לחוזק ביטחוני

חיים פוזן

הרוצה לנצח במלחמה – שימנע אותה

אלי חזן

ההתקוממות בסוריה – מה עדיף לישראל?

אלי חזן

חוקי תברואה ורישוי עסקים – פתרון לבעית המסתננים על פי הגישה העקיפה

אלי חזן

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו

מורשת השנאה חזקה מכול

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן