22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הרפורמה לשחרור שליט – יומן פוליטי – אריק זיו

לבני ציטוט ללא הפסקה, מדינה בחופשה, גדעון לוי ואוסמה,נתניהו בצע רפורמה בתנאי האסירים הבטחוניים, הורדת המחסומים פצצה מתקתקת, מי אימץ את הסיסמה "נפגש בועידה", סכין בגב מי קיבל. קדימה – שחיתות ומוסר כפול בהמשכים
כאשר ציפי לבני מדברת היא מדקלמת את ארד ואדלר. מספיק לעקוב אחר המסרים והמדיום כדי להבין זאת. לפיכך יהיה זה נכון להגדירה כבובה – "מריונטה".
המריונטה הגדילה השבוע את המוסר הכפול להיקפים חדשים. עוד מעט יישמר לה מקום של כבוד בספר השיאים של גינס במדור פוליטיקה כמי ששוברת את שיאי המוסר הכפול. מי שישבה עד לפני 4 חודשים במשרד החוץ גילתה, יש מאין, באורח נס ממש, שיש ישראלים הרוצים אזרחות נוספת. היא לא אוהבת את העניין.
עליה נאמר כי מה שלא רוצים לראות כשרת החוץ רואים כאשר יורדים אל העם.
עכשיו אני מבין מדוע לבני החליפה את שתי גדות לירדן לשתי גדות לירקון.
הרי ברור שכאשר הכסא היה חשוב אז לבני מכרה את שלטון החוק לחבריה מקימי קדימה : רמון, הירשזון ואולמרט.
מכל מקום, בקרוב יזומן מקורב נוסף ללבני לחקירה ואז נראה כיצד תגיב.

יתר על כן, לא זכינו לשום תגובה, מצידה של מי שיצרה לעצמה תדמית של גברת ניקיון, כאשר התברר כי בר און הצביע פעמיים. מיסיס קלין לא התנערה ממנו. כלומר, לבני אינה מוטרדת כאשר מסביבה יש מטרידן, עבריין ואחד שמצביע פעמיים.
יוסי ורטר כותב בעיתון הארץ כי "לבני מספרת כאשר היא מגיעה לחתונות". צריך לשמוע ולא להאמין. לבני הולכת לחתונות ?
כזכור, מקימי קדימה מתפארים כי הקימו המפלגה לא על מנת ללכת לחתונות, בר מצוות וכל התועבה הזאת – את זה "הם השאירו לליכוד".
ציפי מספרת כי בני זוג לא משתנים. "ראו את ביבי וברק" היא אומרת. אז ציפי, יהיה זה נכון לומר כי הגמל אינו רואה את הדבשת שלו – הדבר נכון בייחוד במקרה שלך. גם את גם לא השתנית. את נשארת סמרטוט – פעם של עומרי, פעם של אולמרט, פעם של אדלר, פעם של ארד, פעם של רמון. בקיצור לבני סמרטוט נשאר סמרטוט.

ללבני אין עכבות רק עקבות לבני רוצה להיות ראש ממשלה ולעזאזל המדינה.

חופשה מרוכזת
כל המדינה בחופשה מרוכזת. רבות דובר על החופש הגדול ואפילו יש הצעה לקיצור החופש הגדול לתלמידים. אך מדוע החופשה מרוכזת במשרדי הממשלה? הרי זו כבר נורמה : אוגוסט חופשה מרוכזת,החגים הקרובים חופשה מרוכזת ונשאלת השאלה : אז מתי אתם עובדים פקידים קטנים שלנו?

גדעון לוי
במאמרו האחרון מבקר גדעון לוי את אובמה. קשה להאמין. הכצעקתה? הכותרת של גדעון לוי "מות התקווה האחרונה" והכוונה היא לאובמה.
גדעון לוי רצה לראות דם. דם של יהודים ויתר על כן את דמו של נתניהו. גדעון לא מבין כיצד לא הצליח אובמה לכופף את הממשלה. כל מה שעשה אובמה לא מספיק. גדעון רוצה את דמו של נתניהו ומהר.
מגדעון לא תשמעו אף פעם בקורת על הפלסטינים, עכשיו יש לו בקורת על אוסמה-אובמה.

גלעד שליט

נתניהו עזוב אותך מרפורמה במינהל,עזוב אותך מרפורמה ברכבות, לך לרפורמה על שחרור שליט, כשלב ראשון צור השוואה לתנאי העצירים הביטחוניים. לא יעלה על הדעת שמחבלים מבשלים,לומדים, מקבלים ביקורים והקצבה לקניה בקנטינה.
אך גלעד שליט נמצא ללא תנאים, אין קשר עם ההורים.
אנו כמדינה צריכים לאמץ את סיסמתך "יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו". במידה ולא ישתנה היחס לגלעד המחבלים הפלסטינים שנמצאים בבתי הסוהר צריכים לקבל יחס שווה.

מחסומים

אתמול הייתה תזכורת כי הורדת המחסומים היא סכנה גדולה, אבל צריך לזכור כי יש מחיר להורדת מחסומים, וכך השבוע כבר היה פיגוע בשומרון ירי על כביש, אבל לא ממשלתנו תחזיר את המחסומים, כי מפחדים מהפריץ אובמה.

שלום שלמה
חברי כנסת שאלו שאלה מדוע ביבי ממשיך להשאיר את הנזק בלשכתו ובכיר מאוד אמר שכנראה שנתניהו מפחד ממה ששלום יספר בחוץ על ההתנהלות.
מתברר כי היה ניסיון לצרף את שלום למשלחת הכנסת לקוריאה. כנראה שהיה מי שרצה ששלום יסבן את הקוריאנים.

נפגש בוועידה

השבוע פגשתי את ח"כ לשעבר דניאל בנלולו. ציפיתי לראות עוד ממורמר שממתין למינוי אך פגשתי דני שפוי ונמרץ. מתברר כי דניאל בנלולו לא מפסיק לפקוד.
ברכבו של דני ראיתי הרבה טפסים חתומים. כאשר שאלתי אותו למה אתה פוקד? אמר : "נפגש בוועידה".
רשמנו זאת. 

סכין בגב
ישראל יעקב היה אלוף פיקוד מרכז של נתניהו. ישראל היה נאמנו של נתניהו במשך שנים, גם שפטרונו ישראל כץ התמודד מול נתניהו נשאר ישראל יעקב נאמן לנתניהו, אך כאשר הגיע נתניהו לתפקיד ראש הממשלה, התברר כי אלוף פיקוד צפון היה טוב להביא קולות לקלפי אך נתניהו שכח את ישראל יעקב בצפון.
המכה הייתה יותר גדולה זאת מכיוון שלישראל יעקב היה בן משפחתו מהתענכים שלום שלמה, כלומר הסכין הייתה הרבה יותר ארוכה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השמאל כן רצח 

אריק זיו ויזר

מחשבות על ציפיות מחברי הממשלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר

יום הבוחר הגיע

אריק זיו ויזר

ינווט נתניהו

אריק זיו ויזר

"הר עם הר לא נפגשים אך שר עם שר תמיד נפגשים". – יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

לא האור(ית) של נתניהו !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן