19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הרפורמה במינהל: פשרה בין קדימה לקואליציה/מאת:איציק דדוש

תסלחו לי, אני יודע שתרימו גבה אבל אני רוצה להגיד ובכנות מוגמרת שקדימה שיחקה ובגדול מול חברים ששלחנו לכנסת ושלא מטפלים בכל מה שקשור לנושאים חברתיים. היום קראתי ב-http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3749619,00.html שבמסגרת הפשרה יוכנסו לחוק שלוש הסתייגויות של קדימה. הפשרה מנעה פיליבסטר של חמישים שעות רצופות, לאחר שקדימה הסירה את רוב הסתייגויותיה. כותרת המשבחת את קדימה.

ומה הם שלוש ההסתייגויות ? על פי הכותרת ב – ynet שהליכוד לא חשב עליהם זה:
כהונת יו”ר רשות המקרקעין – הגוף החדש שיחליף את מנהל מקרקעי ישראל – תוגבל לחמש שנים (בהצעת החוק אין הגבלה). כי ברור שזה תפקיד משחית. (הלוואי שיצאו כמה אמיצים ויגבילו גם את כהונת ראש ראשות ל-5 שנים)

מטרות הרשות תוקנו ושופרו, כך שהיא תאזן בין צורכי שימור קרקעות המדינה לפיתוחן, ובין שיווק הקרקעות לשמירת עתודות קרקע לצורכי ציבור . מה חשבו חברנו שזהו, הילודה הופסקה בארצנו הקטנה!!! לא צריך מגרשי משחקים, מועדונים, מתנ”סים מגרשי ספורט או מועדונים לקשישים!!!

עוד תוקן כי הקרקעות יוקצו בנוסף למטרות מגורים ועסקים גם לדיור ציבורי ולדיור עתידי.

אז חברינו שיושבים בכנסת (חוץ מאחד שהוא לא חבר שלי שבא אתמול מקדימה ורוצה להעיף חברים מהליכוד) לא חשבו שיש במדינה הורים וילדים שזרוקים ברחובות. לא חשבו על חד הורים שגרים בדירות שכורות של 2 חדרים עם 3 ילדים ויותר כי המדינה נותנת להם פרוטות כסיוע בשכר דירה! לא חשבו על נכים וקשישים שאין להם בית! הם לא חשבו להכניס את הסעיפים הנ”ל לאישור הכנסת. הם חשבו רק על דבר אחד להתפטר מפיליבסטר מתיש של נאומים במשך 50 שעות רצופות, שתכננה סיעת קדימה.

לחברי הכנסת היקרים וגם לחברי הוועדה שעמלו קשה למען הרפורמה הפעם זאת רק ביקורת ותחשבו על הזה, כי יש לנו הרבה בעיות בגלל אובמה. תוסיפו עוד בעיות לתנועה בגלל בעיות חברתיות שאתם יוצרים, ואין ליכוד ששולט במדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניקים רבים חגגו ל”ג בעומר אצל גלעד מזרחי/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

ח”כ גילה גמליאל (ליכוד) וח”כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא אירח את אופיר אקוניס

אלי חזן

אקוניס וכץ במפגש חברים אצל כוכבה מתתיהו

אלי חזן

הפעילות של מטה הבחירות הליכוד אור יהודה

אריק זיו ויזר

מי מחבק את “המומר” שלמה מדמון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן