32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הרחקת יאיר גבאי מתנועת הליכוד

בסניף ירושלים זעם רב על יאיר גבאי

בימים האחרונים התברר כי יאיר גבאי נותר חבר סיעת המפד"ל בעיריית ירושלים, אע"פ שהצטרף לליכוד לפני שנתיים וחצי ומבקש להיות מועמד התנועה לכנסת.

 

מבירור שערך "ליכודניק" עם ראשי סיעת המפד"ל הסתבר שגבאי לא שינה את מעמדו כחבר סיעת המפד"ל בעיריית ירושלים, ההסבר של הגורמים הוא כדלקמן:

 

אם יפרוש מסיעת המפד"ל לא יוכל יאיר גבאי להתמודד למועצת העיר באחת הרשימות המכהנות בה, לכן בכדי לשמור על האופציה לרוץ מטעם הליכוד (או גם המפד"ל) הוא לא ויתר על חברותו בסיעת המפד"ל בעירייה.

גורמים בירושלים אף אומרים, כי העובדה שיאיר גבאי זכה לפני כשנה באפן תמוה בראשות המועצה הדתית בעיר חדרה, מחשידה לגבי קשר פוליטי עם החרדים.

בכל אופן, הרוחות בירושלים סוערות לליכודניק נודע כי בימים הקרובים תוגש עתירה להדחת מר גבאי מתנועת הליכוד, זאת בהסתמך על סעיף 21 ו' בחוקת הליכוד הקובע הרחקה למי ש

"(ו) הקים מפלגה אחרת או הצטרף או פעל או סייע סיוע של ממש לרשימה או למפלגה המתחרה לליכוד או הזדהה עם אחד מאלה, והכל בלא קבלת אישור התנועה".

יש קונצנזוס בירושלים לגבי העתירה ובכוונת חברי הסניף להוציא את גבאי משורות התנועה או לפחות לגרום לו לפרוש מסיעת המפד"ל בעירייה, הטענה בירושלים היא כי משפחת גבאי מנסה להרוויח מכל העולמות ובכוונת כל גורמי הסניף לשים לכך קץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סמינר הסברה ברוח ערכי הליכוד

אריק זיו ויזר

נורית דיין הכריזה על מועמדותה לכנסת

אלי חזן

הנגבי כבש את התנועה

אלי חזן

מה קורה כשצוקית אהרון שולחת מכתב הערכה לראש הממשלה?

עינר אביב

ח"כ יריב לוין בהאשמות חריפות נגד התקשורת

אריק זיו ויזר

הליכוד סניף בודפשט

אריק זיו
דילוג לתוכן