32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הרוצה לנצח במלחמה – שימנע אותה

אהבתי לצפות ולשמוע את ראש ממשלתי ויו"ר תנועתי לגלות מנהיגות לטובת העניין ולא בהכרח לטובת המעוניין כדרכם של הפוליטיקאים.

 

 

נאמר כבר "לחוסר הכרעה יש מחיר" "והמעיזים מנצחים" אני גאה כאיש תנועה "מייסד" חבר מרכז וחבר מזכירות הליכוד שהגיע הזמן שראש ממשלתנו בנימין  נתניהו יירשם בספר ההיסטוריה כמנהיגנו הקודמים כמחולל שינוי היסטורי בתולדות עם ישראל ומדינת ישראל במהלך שהוא מוביל כיום למשא ומתן אפשרי עם הפלסטינאים להסכם שלום.

בן גוריון הכריז על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל באומץ רב ובנחישות בניגוד למתנגדם מבית.

כמו כן ראש ממשלתנו בגין המנוח מנהיג הימין בלתי מעורער החזיר את סיני, פינה את ימית ועשרות התנחלויות בסיני קיים והנציח שלום עם מצרים גם כשרבים במחנהו כולל שמיר וארנס היו סקפטיים ומתנגדים להסכם זה, הפציץ את הכור העיראקי בניגוד למתנגדיו בקרב מחנה הימין ומחוץ, ניהל מלחמת חורמה בלבנון נגד הפת"ח ועוכרי ישראל מתוך ראיה היסטורית להבטיח את שלום ישראל בצפון, וישנם עוד דוגמאות רבות של מנהיגים שבעוז רוח מנהיגות ואחריות אישית ידעו לקבל הכרעות והחלטות נועזות.

הגדיל בנימין נתניהו ראש ממשלתנו להביע את צערו הכואב בשחרור הרוצחים והוסיף צעד מחייב זה הינו למען עם ישראל למען הדורות הבאים ולמען נצח ישראל במגמה שלא נצטרך חלילה שוב לבכות על אובדן ילדנו נכדנו וניננו ומחובתו לנסות למצות עד תום את הסיכוי לסיים את הסכסוך עם שכננו הפלסטיניים ועל מנת לבסס את מעמדה של מדינת ישראל במציאות הבין לאומית המורכבת מסביב.

אין לי ספק שכל עם ישראל מזדהה עם כל המשפחות השכולות שבניהם הוריהם ויקיריהם נרצחו על ידי בני עוולה חסרי מצפון וצלם אנוש מנגד לצערי יש מציאות שלא ניתן לעוצרה ולמען להבטיח שלום וביטחון בארצנו יש לנקוט בצעדים נועזים.

נכון גם עם מצרים העם היה דיי סקפטי לאחר שלוש מלחמות עקובות מדם וקורבנות רבים משני הצדדים ובכל זאת נשמר השלום הקר מאז חתם בגין עם סאדאת לפני 31 שנה לא נהרג חייל על גבול מצרים.

כמו כן השלום עם ירדן לא פחות היינו סקפטיים עם ביקורת ותרעומת שלא ניתן לסמוך על הערבים לאחר שלוש מלחמות עקובות מדם עם הלגיון הירדני המסתננים והפדאיונים וכיום העובדות מדברות בעד עצמן של ניהול דיאלוג פורה ומבטיח למנף את האזור כלכלית וחברתית מתוך אינטרס משותף עם ירדן.

ים של דיו ניתן לכתוב על כל השתלשלות העניינים הנוגעים לתקומת ישראל וגאולת העם לארצו – בריאת העולם באופן זו או אחר מה שבטוח ורצוי זה איך אנו מפיקים לקחים מהעבר על מנת ליצור עתיד חדש וטוב ולראות את ההתנהלות המדינית בידי הממשלה לקו זכות, אסור לנו לשכוח גם אם המנטאליות המוטמעת בתוך כל יהודי ויהודי שבצדק שאנו עם גלותי ורצוף סבל במשך 2000 שנה לרבות הטראומה הבלתי נשכחת לדורות השואה, ומטבע הדברים כל רצוננו ומחשבותינו שעובר מדור לדור אסור לנו בתכלית האיסור להפסיד בכל מלחמה מצד אויבנו כי מכן אין לאן ללכת, מנגד עדיין אנחנו עם נאור ונבון עם יכולות שמעצמות בעולם מחזרים לפתחנו עם עוצמות צבאיות, טכנולוגיות בלתי נדלות ובנו הכוח והיכולת להתמודד עם כל מאיים מבחוץ שינסה להשמידנו, ואני כאן מרשה לעצמי לומר מזה עזה? או הגדה? ברגע שמקומות אלה מוגדרים מדינה לאחר הסכם שלום כל טעות מצידם או הפרה של הסכם באפשרותנו כמדינה שמגנה על עצמה לעשות מהם עיי חורבות וזה לגיטימי מבחינת ההסכם הבן לאומי, כיום אני כבולים בהסכמים בין לאומיים שלא מאפשר לנו לנהוג בכוח בשטח כבוש והמנהיגות הפלסטינית מנצלת את זה בצורה חכמה ביותר ובהצלחה, היא מכריזה שהיא שוללת טרור והאינתיפאדה גרמה להם רק נזק ומתמקדת במוסדות הבין לאומיים כמו האו"ם והאיחוד האירופאי ואפילו ארה"ב ידידתנו משכבר הימים נוטה לראות בהם פרטנרים לשלום בניגוד לישראל כסרבני שלום.

לסיכום אני מציע שכל חברי הממשלה הקואליציה וכל הנוגעים בדבר לרבות חברי התנועה המרכז והמזכירות לגלות לויאליות ותמיכה בראש הממשלה להצעיד מהלכים האלה שעל הפרק על מנת לחולל שינוי חיובי בתדמיתנו הבין לאומית ולאפשר לנהל משא ומתן מפרה במהלך המדיני שמוביל ראש הממשלה במשותף עם ארצות הברית ידידתנו הבלתי מעורערת .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עלייתו של הסולטאן העותומאני החדש

מנדי ספדי

אונסק"ו והאנטישמיות

עינר אביב

בידי מי הר הבית

אלי חזן

צודק העולם שכולו נגדנו

זאב בן יוסף

ז'בוטינסקי מתווה את תפיסת הביטחון בשביל בן גוריון

עינר אביב

הרע במיעוטו

אלי חזן
דילוג לתוכן