11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הרוזן והקצב

אריה חזר לשאוג, נפרדנו מגדי אריאלי, רוח חדשה ברווחה,מי רץ לספר לחברה, הדרך לשיקום הליכוד

קצב היה ינוקא ליד רוזן.
כאשר פרצה פרשת קצב המדינה היתה מזועזעת. כאשר התברר כי היו עיתונאים ובכירים במדינה שידעו ושתקו הזעזוע היה יותר עמוק.
אבל אז כאשר השד יצא מהבקבוק אי אפשר היה להחזיר אותו.
גם בפרשת רוזן היינו עדים לתהליך דומה אך לא שווה. על רוזן כבר דיברו וכן נרמז ברשת אבירי חופש העתונות, קולגות של רוזן ידעו ושתקו והכי גרוע שהיו עיתונאיות ופוליטיקאיות, אשר מילאו את פיהן מים שלא לומר מילה על הקולגה. מה שאני לא מבין הוא מה ההבדל בין קצין צבא, לעיתונאי, פוליטיקאי, שר המשתמש במרות שלו כדי לזכות בחסדי אישה .
דין אחד לכולם, ומי שמגן על המטריד כאילו והטריד בעצמו.
הרי, מה היה קורה לנו למשל שחבר פוליטיקאי היה נוהג בקצב כמו שנוהגים ברוזן?

 

הוא היה נשחט בתקשורת ובצדק, האם שתיקת החברים של רוזן היא לא מגונה?
יתר על כן, כאשר יש עיתונאיות אשר כועסות על הדס שטייף וחברותיה שחשפו ואינן מצטרפות לביקורת על הקולגה הן משאירות טעם רע.
האם בשם החברות נגן על מטריד, האם בשם החברות לא נאיר על פועלו.
ולכן אני מצרף את צילום הפוסט מהפיסבוק הבא
Voila_Capture201
דין רוזן כדין קצב , הרי לפי החומרים שהדס שטייף פרסמה ומה שמצטבר עכשיו קצב היה ינוקא ליד רוזן.


 

גדי הלך , שלי היה ,ודואק נשאר

הוא עשה זאת שוב. השבוע שוב היכה נתניהו את המערכת הפוליטית. כך, כאשר הצליח לשמור בסוד את
המינוי של מזכיר הממשלה החדש. ביום שני יצאה ההודעה על מינוי מנדלבליט להפתעת כולם. מיותר לציין כי גם הוא חובש כיפה סרוגה אך אין ספק שמדובר באישיות מוכשרת ומתאימה. ואולם, בנושא החלפת מנכ"ל הליכוד לא נפלה הפתעה. כאן בליכודניק חשפנו את כל תהליך ההדחה של המנכ"ל כאשר לפני כשבועיים החל תהליך הדחה של מנכ"ל הליכוד ע"י חברי המזכירות אשר חתמו על מכתב בקשה מראש הממשלה להדיח גדי
אריאלי. כבר ביומן בשבוע שעבר סיפרנו על כך שבנו של נתניהו סיפר לחבריו בתא לביא שגדי הולך להיות מודח. בנוסף הודענו כי המנכ"ל המיועד הולך להיות יוסי שלי.

פרסום המינוי של יוסי הצית אש רבה מצד אחד בתקשורת כי הביאו פרשייה ישנה שלו. אמנם, מבחינה משפטית, היועצים המשפטיים אישרו שאפשר למנות את שלי אך ההתקפה התקשורתית יצרה אווירה לא טובה. בהמשך התברר כי גם בקרב פעילי הליכוד יש התנגדות למינוי של יוסי שלי. רבים זכרו לו כיצד בימים שהיה יו"ר הדואר דלתו הייתה סגורה לאנשי הליכוד,ואז ביום רביעי נערך כנס המכביה שריכז הרבה פעילים כנגד המינוי. דוד ביטן טען  כי הוא מקורב לשלום שלמה ולא יעלה על הדעת כי ימונה אחד שלא היה בקשר עם
התנועה בעשר השנים האחרונות ועוד הוא רץ ברשימה מול הליכוד בבחירות בבאר שבע.

דוד ביטן שמקורב לשר הפנים סער הוביל את המהלך למנוע בחירת יוסי שלי ואמר שנתניהו חייב למנות איש ליכוד ולא להביא מוצנחים.
בינתיים בליכוד בירכו את המנכ"ל בפועל רפי דואק שנכנס לנעליו הקטנות של גדי אריאלי. נזכרו כי בימים שלאחר לכתו של אריק ברמי כאשר רפי דואק היה המנכ"ל בפועל כחצי שנה אז ההתנהלות הייתה טובה. רפי ידע להתנהל מול ראש הליכוד והפעילים בנועם והתנהלות מופתית. מה שמעניין כי לפני כשנה ניסה גדי אריאלי להדיח את רפי דואק. רפי נשאר וגדי הלך.

רפי דואק, שאומנם לא שוחה בפוליטיקה החדשה, חייב בזמן שהוא נכנס לתפקיד לנהוג בצורה אחרת, הוא חייב להתחיל בתהליך של שיקום הליכוד. להקים אגף של ניו מדיה. להביא תותח ולא איזה יס מאן כמו שיש עכשיו. לתחום הזה צריכים חיות אינטרנט ולא טכנאים. צריך כאלה שהם יודעים את המילה הכתובה, כאלה שיודעים להוביל ולא רק להעתיק מה שעושים האחרים. לדוגמא, מי שמנהל היום את האתר הוא בלי חזון ובלי מעוף, כאשר נכנס לעבודה ניגשתי אליו ואמרתי לו כי הוא צריך לבצע שידורים ישירים דרך הפיסבוק. אין בזה
עלויות. הוא הנהן וההנהון נשאר עד היום.
לכן, צריך להביא אנשים שחיים ונושמים את הרשת. לדוגמא איתן בכר היה עובד ואחראי על האינטרנט כאשר התשלום שלו היה חמשת אלפים ש"ח בחודש הוא פוטר ע"י גדי אריאלי. במקומו הביאו את שי שאינו מגיע ליכולות של בכר רק לראות את מרכז התקשוב והניו מדיה שהקים עם הסוכנות ולקנא.


מטאטא חדש
שר הרווחה עורך סיורים בגופים הקשורים למשרדו. השבוע ערך מאיר כהן סיור בבתי אבות פירטים. הציץ ונפגע והתגובה הייתה לסגור את בתי האבות. מה שראו עיניו אלו מקומות שלא ראויים למגורים ותגובתו ?
"בושה שקשישים חיים כך במדינה שלנו"
לשני בתי אבות פירטיים  ניתנה הוראה סגירה,בעקבות פעילות ללא תנאים של כבאות ואישור ניהול עסק.

יותר מאוחר הגיע למקומות שפועלים באישור משרד הרווחה ועיניו חשכו. מאיר כבר החל מטפל, אך מה שמדהים זה הרי יש מפקחים של המשרד. היכן הם היו? מדוע לא הייתה בדיקה של אותם מפקחים? הרי תפקידם הוא בשוטף לערוך בקורות לרשום דוחות .
אין ספק כי המשרד צריך ניעור רציני .


רץ לספר לחברה
הרפורמה רודפת את ארדן. הוא נכנס לנעליו הגדולות של שר התקשורת הקודם משה כחלון ומנסה בכל צורה להיות רפורמטור. אז ככה הוא בא והשבוע מודיע שהוא עוצר את הרפורמה ברשות השידור. מיד אחרי זה עושה פליק פלאק לאחור ומודיע כי הוא ממשיך את הרפורמה, ואחר כך מודיע שהוא מוזיל את התשלום על הכבלים והלווין. נראה שארדן עוד לא מצא את מקומו, ולכן צריך ארדן לחשוב לפני שרץ לתקשורת לספר "אני יותר טוב מכחלון". כחלון, כאשר היה שר התקשורת, הכין בסבלנות את הרפורמה בסלולר ואחרי שהייתה מוכנה הוציא אותה לפועל. ארדן פועל כאשר הוא מוציא הודעה לתקשורת ואחר כך חושב מה לעשות, גלעד קצת צניעות לא תזיק, תלמד מכחלון.
אולי כבר הגיע הזמן שתבטל את האגרה? גם אתה טוען בראיונות איתך שאין תמורה בעד האגרה. לטענתך בראיון אצל אורלי וגיא שמספיק שליש מהתקציב של רשות השידור, אז מדוע אתה נותן יד לבזבזנות?


התחבורה נגישה
השבוע היה מאמר באתר ליכודניק של יוסף גבאי שפונה  ליתר נגישות לנכים בתחבורה הציבורית וברכבת ישראל בפרט, לעניות דעתי צריך לתת יתר תשומת לב לנושא. לא יעלה על הדעת שמבעלי צרכים מיוחדים תימנע נסיעה בתחבורה הציבורית וברכבת בפרט.
נקווה שהשר כץ יפעל בנושא.


 

הליכוד צריך שיקום
אין ספק כי משהו רע עובר על הליכוד בשנים האחרונות, הבחירות האחרונות היו ללא ספק שיא שלילי .
אך הוא אינו סוף הדרך. אלי חזן בדרכו כבר שם תמרור גדול בסידרת כתבות שלו.
אך נתניהו צריך לבצע רפורמה בתוך הליכוד. הדבר הראשון הוא הקמת ועדת בדיקה על ההתנהלות בבחירות ואיני מדבר על עריפת ראשים. כרגע אני מדבר על ועדה שתוכל להסיק מסקנות  כדי שבפעם הבאה שיבוא הליכוד להתמודדות הוא לא יחזור על הטעויות.
לא לחינם נאמר "כי שקט הוא רפש" .
לאן נעלמו 60 מיליון שקל? מדוע הודרו אנשי ליכוד ממערכת הבחירות
מדוע הועסקו אנשי מפלגות יריבות בתוך המטה?
אנחנו תמיד משווים את עצמנו לארה"ב. האם אנחנו באמת נוהגים כמו חברינו בארה"ב? האם
היה עולה על הדעת לקחת לוזר בקמפינים פוליטים כמו סמסונוב פעם אחר פעם?
לגבי הפוליטיקאים שהנהיגו את המערכה אני פשוט מרחם עליהם.
השבוע ישבתי עם מקורב של סער וארדן והוא אמר לי ש"נתניהו אשם. הוא כבל את ידיהם".
שאלתי על מינויים שבוצעו בתוך המערכת ואז הם שתקו וכאשר אמרתי לו האם הליכוד היה מקבל 40 מנדטים אז גם סער וארדן היו נותנים לנתניהו את הקרדיט או שהיו גוזרים קופון? הסתכל עלי ושתק.
אין טעם ללכת ולערוף ראשים מי שחפץ בליכוד חי צריך לבדוק עצמו.

לגבי שני השרלטנים האלה צריך לומר שמי שחפץ לנהוג כמו בסינדרום האישה המוכה שימשיך לתמוך
בשניים.


האריה חזר לשאוג
רק לחשוב כיצד הפוליטקאים מקבלים את דרעי המורשע…. רק לפני כשנה שהחל את קאם בק שלו הוא דיבר על כך שלא צריך מפלגות חרדיות ולא עדתי ועכשיו הוא ראש מפלגה חרדית עדתית .
אך איך קיבלו עליהם העדר הלבן את דרעי החדש ? הם לא הקיאו אותו ואמרו מורשע שלא יכול לחזור. העדר הלבן ראה בו חוזר בתשובה. העדר הלבן ראה בדרעי את הדרך להפלת נתניהו, דרעי לא הסתיר מעולם כי תמיד העדיף את אלה שיכול לגנוב איתם סוסים, אנשים כמו אולמרט עדיפים על דרעי.
השבוע הכריעו את הדרך : אריה דרעי מנהיג ש"ס. מה שעוד לא מבינים שבתהליך זוחל אריה דרעי ישתלט על הציבור הספרדי החרדי. התנזים שלו רעב הם היו מודרים והם חיכו ליום והינה בא היום הגדול.
בתוך מספר שנים נראה כי כאשר יגיע הרב עובדיה למאה ועשרים נראה שינוי כאשר משפחת דרעי תחליף את משפחת יוסף.
תרשמו לכם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו, בוז'י יחי ההבדל הקטן

אריק זיו ויזר

רוני גט א לייף…

הרויזיוניסט

נתניהו המבוגר האחראי ?

אריק זיו ויזר

המפץ שביל הזהב של נתן אשל

אריק זיו ויזר

ממשלת השעטנז תתפורר

אריק זיו ויזר

מרדכי הגלותי והרצל הציוני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן