26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הקרב על ראשות ירושלים יצא לדרך

ניר ברקת סיים את תפקידו בירושלים

כל אחד מבין את זה. העובדה שהמפקד שלו בליכוד נכשל והמהלך כולו מקרטע מעיד כי ניר לא יחזור להתמודדות בירושלים. עידן ברקת בירושלים נגמר. כרגע יש שני מתמודדים שלמעשה החלו את המרוץ על ראשות העיר :  עופר ברקוביץ', יו"ר סיעת התעוררות וסגן ראש העיר, ומשה ליאון, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים.

 

לברקוביץ' והתעוררות 4 מנדטים במועצת העיר והם חורשים את העיר ללא ליאות, לאחר עזיבתה של רחל עזריה ועזיבתו של הצפויה של ברקת התעוררות יכולה להכפיל את כוחה. אנשי התעוררות מגבירים קצב וליכודניקים רבים קשורים בהתעוררות ותומכים בברקוביץ'.

משה ליאון כבר ירושלמי. הוא מנהל תיק המאפשר לו מגע יום יומי עם התושבים. ליאון ניהל את המו"מ להצטרפות ליברמן לממשלה וקשריו בפוליטיקה יסייעו לו מאוד.

מדובר בשני המתמודדים הדומיננטיים שהפנימו שעידן ברקת נגמר והחלו בחריש עמוק.

כמובן שהחרדים יכולים להעמיד מועמד משלהם או ייתכן ומועמד חיצוני כמו גדעון סער יתמודד, אך כרגע ברקוביץ' וליאון חזק במירוץ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אתר ליכודניק משתתף בצער משפחת איזון

אריק זיו ויזר

זיו ויהודה אחים לדרך

אריק זיו ויזר

מזל טוב לאיציק אשכנזי לרגל הולדת הבן

אלי חזן

קריאת הליכודניקים החדשים להחרמת כנס י-ם

אלי חזן

יריב לוין: "התקשורת פתטית ומסכנה"

אריק זיו ויזר

נתניהו והליכוד – אל תבגדו בחיילים ובציונות!!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן