18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הקרב על הסניף

אברהם פריד בקרב על טירת הכרמל
במערבונים שראינו בילדותנו היו האינדיאנים בצבעי מלחמה מקיפים את הלבנים הלכודים וביללות וצרחות מקפיאות דם תוקפים את הנצורים בגרזנים וחיצים, הלבנים כמובן היו משיבים אש באקדחים ורובים עד להפוגה בה נסוגים כולם לאיסוף הפצועים וחוזרים להסתערות הבאה, לקרב הבא!
ביום שלישי במתחם המבוצר של אולמי הקונגרסים בחיפה, נערך הקרב הסוער ביותר, לא של האינדיאנים והלבנים, היו אלה מיטב הלוחמים הליכודניקים מונהגים ע"י אלופי השטח ההרצלים הלווים האיציקים ועוד……
כוחות רבים של צעירים ובוגרים ותיקים וחדשים אשכנזים וספרדים, כולם חדורי מוטיבציה ורוח קרב ללא רובים גרזנים וחיצים אך עם הרבה זעם אנרגיות של תקווה וניסיון בלוחמה בשטח בנוי ובהעברת הבוחר המזדמן עם פתק ההצבעה הרצוי ליעד מבוצר שנקרא איזור הקלפי!
בתום היום הסוער שהחל בהערכות הכוחות עם שחר והסתיים לאחר חצות הליל, אומנם לא היו אבידות אך הלוואי והפצעים שנגרמו שם בלבבות המשתתפים יגלידו מהר יותר מפצעי הלוחמים האינדיאנים והלבנים שראינו בסרטים!   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מרחביה ועד בית שאן/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

"טוב ללכת לבית האבל מבית המשתה"

אריק זיו ויזר

היום מפגש עם נתניהו

אריק זיו ויזר

מפגש פסגה של ראשי הפורומים, ראשי הסניפים, חברי המרכז ופעילים מרכזיים בליכוד

אריק זיו ויזר

בוגי ברעננה : "מסתייג משנאת חרדים"

אלי חזן
דילוג לתוכן