19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הקמפוס מתחמם לקראת הבחירות /יעקב בן חורין

יחיאל לייטר המתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת הרצה בפני חברי תא ‘לביא’ של הליכוד באוניברסיטה העברית
תא הסטודנטים של תנועת הליכוד באוניברסיטה העברית, לביא, החל את פעילותו והכנותיו לקראת הבחירות לרשימת הליכוד ולכנסת בהרצאתו של יחיאל לייטר בקמפוס הר הצופים. לייטר, 48, חוקר מדיניות בכיר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה, הרצה בפני הסטודנטים בנושא ‘ירושלים והגולן ומה שביניהם’. לייטר מתמודד בימים אלו על מקום ברשימה הארצית של הליכוד לכנסת. 


לייטר, שימש בעבר כראש לשכתו של בנימין נתניהו בזמן שכיהן כשר האוצר וכסמנכ”ל משרד החינוך. כמו כן כותב מאמרים בכלי תקשורת שונים ( NRG, NFC, ישראל היום) ובאתר המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה ובו מנתח לייטר בשפה ברורה וראייה מפוכחת את המציאות היום יומית. במאמריו נוגע לייטר בסוגיות שונות בנושאים מדיניים, ביטחוניים, כלכליים, חברתיים ותקשורתיים ופורש הלכה למעשה את השקפת עולמו בנושאים אלו.

במהלך ההרצאה פרש לייטר את שאיפותיו ודרכו בתחומים שונים. בין היתר דיבר לייטר על הצורך ברפורמה במערכת החינוך שיפעל למענה כשייבחר:

“הדבר החשוב ביותר הוא שיפור ההכשרה של עובדי ההוראה ועידוד כוח אדם איכותי לתחום להוראה. בנוסף להעמדת מורים טובים בתוך הכיתות יש ליצור מצב שמי שלא מצליח לא מתקדם. בכל תחום אחר מי שלא מצליח נפלט מהמערכת, אך במערכת החינוך גם מי שלא מצליח מקבל קביעות.”

הוא הוסיף כי ” יש להחדיר גישה רצינית למורשת ישראל. ניתן להגיע בהשקעה מועטה לגרום לכך שתלמידי ישראל ידעו היסטוריה של עם ישראל ואת כל היקר והחשוב במורשת ישראל: חגים, משמעות הלוח העברי, השפה העברית, מנהגי ישראל והיכרות מעמיקה עם התנ”ך.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד מארחים – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד מגיבים למכתב של צעירי הליכוד נגד הגזענות

אלי חזן

צעירי הליכוד מקיימים את מצוות החג ומחלקים משלוחי מנות בביה”ח קפלן ברחובות

אריק זיו ויזר

קואליציה מנצחת, אחדות רחבה והמומנטום של אקוניס נמשך

אלי חזן

אהבה במקום נכבה

אלי חזן

צעירי הליכוד והשר כ”ץ ערכו סיור בשוק “מחנה יהודה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן