20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שטייניץ אישר מתווה תמיכה רב שנתי בארגון זק”א

הקבינט החברתי כלכלי בראשות שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ אישר מתווה תמיכה רב שנתי בארגונים ללא מטרות רווח המסייעים בתחומי הטיפול בחללים כתוצאה מאירועים לא טבעיים ולא שגרתיים, כדוגמא – ארגון זק”א.

 בשל חשיבותם ונחיצותם הרבה של ארגונים אלה מוצע לקבוע מבחני תמיכה ייחודים שיקבעו במפורש את זכאותם של מוסדות ציבור לסיוע בטיפול חללים לקבלת תמיכות מתקציב המדינה.

מטרות התמיכה יהיו עידוד וסיוע לפעילות מוסדות ציבור לסיוע בטיפול בחללים בתחומי פעילותם ועידוד גיוס מתנדבים למוסדות ציבור אלה.

 

חשיבות פעילותם של ארגונים אלה, בנוסף לפעילות גופי הביטחון, החירום וההצלה, הוכחה ואינה מוטלת בספק. מדובר בפעילות הנחוצה לשם עיבוי וחיזוק פעילות הגופים הרשמיים והמקצועיים בטיפול בחללים במקרי “מוות בלתי טבעי” בשעות חירום ובשעות שגרה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ממשלת אחדות מתחת לאף

עינר אביב

מחווה לחג הקורבן: השר יעלון מקל על הפלשתינים

Gilad Trugbild

סער : “אולמרט הוא חסר אחריות”

אלי חזן

בוגי בנושא צירוף קדימה : “ראש הממשלה פעל נכון”

אלי חזן

תגובות להקפאת הבנייה

אריק זיו ויזר

שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, ייצא מחר בבוקר לועידת קרן המטבע הבינלאומי המתכנס השנה באיסטנבול. ביום ג’, יישא דברים בפני באי הועידה.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן