32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הצ'ופר שיחסל את כולנו למסתנני דרום תל אביב

אפליה ממוסדת לטובת המסתננים על חשבון תושבי דרום תל אביב? גרוע מכך

 

 

 

מדינת ישראל אמנם סגרה את הגבול והקימה גדר, אבל על עצירת ההסתננות מבחוץ מפצה היום ההסתננות מבפנים – הילודה. צריך להיות תושב עוטף תחנה מרכזית כדי להבין במלואה את הצרה הבלתי נתפסת הזאת. אם בתל אביב רבתי נולד היום ילד זר אחד על כל שמונה ילדים, הרי שבדרום תל אביב מדובר על שני ילדים זרים על כל ילד ישראלי, וזה בהערכה מאוד זהירה. אין ילדים ישראלים ברחובות דרום תל אביב. אין ילדים ישראלים בגינות הציבוריות של עוטף תחנה מרכזית. יש הרבה יותר גנים של ילדי מסתננים מאשר של ילדים ישראלים. יש תיכון עיוני אחד בדרום-מערב תל אביב והוא תיכון של זרים. ילדי השכונות מוסעים לגנים, לבתי הספר ולתיכונים.

כל ילד שחי בעיר תל אביב מקבל חבילת חינוך חינם על חשבון המדינה (כלומר, על חשבון אזרחי המדינה) מגיל שלוש עד שמונה-עשרה. אבל לילדי המסתננים המדינה הכינה צ׳ופר. עקב מותם של כמה תינוקות ב״מחסני הילדים״ (בייביסיטרים ללא פיקוח), בעיקר בשל רשלנות הורית, נכנסה הממשלה לבהלה ואישרה סבסוד של גנים לילדי 3-0 בסך 56 מיליון ש״ח. על זה הוסיפה עיריית תל אביב עוד סכום דומה. והנה יש לנו גני ילדים מסובסדים לגילאי 0-3, לילדי מסתננים, ללא צורך להציג תלוש משכורת או להוכיח רמת הכנסה, באפליה מוחלטת של שאר תושבי המדינה. המסתננים ישלמו 800 ש״ח לחודש עבור גן ילדים בתקן אירופי משמונה עד שש בערב. אתם תשלמו 2500 או יותר עבור גן שמזמן צריך שיפוץ. קוראים לזה אפליה, או בעברית פשוטה ״פראיירים״.

ואם כל זה לא מספיק, אז נחשו מי הולך לנהל את הגנים האלה, כלומר – מי יקבל את המיליונים? עמותות השמאל, כמובן. העמותות שגם היום מתחזקות את גני הילדים של האוכלוסייה הזרה.

מפתיע? אותנו כבר כלום לא מפתיע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק בישראל ?

החסות של ארדוגן

אריק זיו ויזר

מה מאיים עלינו יותר מאשר פצצה גרעינית איראנית? / יוני יצחק*

אריק זיו ויזר

שביעי של פסח בעיני אלי כהן

ליכודניק

בדרכה של מפ"ם: שלי יחימוביץ ושקיעת מפלגת העבודה

אלי חזן

אני בשביתה. במקרה חירום תפנו למשרד האוצר

אבי נחמני
דילוג לתוכן