23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

הצפון יתאחד סביב 10 מועמדים

ראשי המטה לאיחוד סניפי הצפון יפרסמו בשבוע הבא את רשימת מועמדיהם לפריימריס. המנצחים הגדולים בבחירות לסניפים החליטו לאחד את הצפון בבחירות הקרובות.

 

 

ראשי המטה : פרי כהן,מועמד ליו"ר סניף טירת כרמל. אבי קורקוס,מועמד ליו"ר סניף נהריה.שוקי אוחנה,יו"ר סיעת הליכוד בצפת ומועמד לכנסת –גליל ועמקים .ויטלי חייקין,מועמד ליו"ר סניף חיפה.יוסי כהן,מועמד ליו"ר סניף יקנעם.רותם אוחנה,מועמד ליו"ר סניף עכו. פסח זינגר, מועמד ליו"ר סניף כרמיאל ואלון סיסו, יו"ר סניף קרית ים. חידוש מרענן הוא הפעילות המאסיבית בקרב ראשי אגודות סטודנטים בצפון שהתחברו למטה,אותם מוביל רועי שחם.

מלחמה חסרת תקדים בין שרים,חברי הכנסת ומועמדים מתנהלת סביב  הרשימה המשותפת של "המטה לאיחוד הסניפים בצפון ". המטה,שנחל ניצחונות סוחפים בבחירות בסניפים בכל רחבי הצפון, יקבע בשבוע הקרוב את 10 המועמדים שלו לרשימה בבחירות.

פרי כהן ,שוקי אוחנה ואבי קורקוס,הודיעו שרשימת המטה תיחשף בתחילת שבוע הבא והמועמדים יוצגו בכנס תמיכה גדול שיערך לקראת הבחירות.

"לשמחתי, בבחירות לסניפי הליכוד הוכחנו שאנחנו מהווים את הכוח המאוחד הגדול ביותר בצפון. אני מבטיח לכם שאתם תראו קמפיין ותמיכה בצפון לטובת המועמדים שלנו,כפי שמעולם לא נראה בסניפי הליכוד" הודיע פרי כהן.

שוקי אוחנה אמר כי "החיבור שעשינו הוכיח את עצמו בצורה יוצאת דופן.עבדנו קשה מאוד בשנתיים האחרונות והתרוצצנו בכל רחבי הצפון.אני מתחייב כי אנו נעשה לטובת תושבי הצפון בקדנציה הקרובה,מה שלא נעשה מעולם".

אבי קורקוס אמר כי " אנו מכבדים כל מועמד לכנסת הבאה.אך התחייבנו לשמור על אמינות ושקיפות מוחלטת ולכן המטה יתמוך ברשימה מוסכמת ומדויקת של 10 מועמדים. טובת הצפון לנגד עינינו ואנו נפעל רק לפי זה בבואנו לקבוע את הרשימה".

הדבר היחידי שנחשף כרגע זוהי מועמדותו של שוקי אוחנה למועמד למשבצת גליל ועמקים. "המטה מתגייס בכל הכוח להצלחתו של שוקי בבחירות. אני מאמין שנזכה לראות את שוקי כמייצגם האותנטי של תושבי הצפון בכנסת.אין ראוי ומתאים ממנו. אנחנו מתכוונים לבנות נבחרת של 10 חברי כנסת שיהיו מחויבים לתושבי הצפון בכל כוחם.מכאן אנו שולחים איחולי הצלחה וברכה לכל חברי הליכוד בארץ בבחירות הקרובות.אין ספק שעם ישראל זקוק בשעות גורליות אלו לליכוד חזק ומאוחד". סיכם פרי כהן.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

3,691 חברי ליכוד התפקדו גם לקדימה

אריק זיו ויזר

פורום נאמני ליכוד דוברי רוסית קורא לתמוך בראש הממשלה

איפה הכסף

אריק זיו ויזר

בית הדין קבע : המועמדים במחוזות ייבחרו על ידי המרכז

אריק זיו ויזר

מתמודד מול אלקין : שוקי אוחנה הציג מועמדותו ליו"ר הלשכה

אלי חזן

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

דילוג לתוכן