23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הצעה ליוזמה במפלגת הליכוד: מפגשים בעיר (Town hall)

הקשר הישיר בין הבוחר לנציגיו במוסדות הציבור, מהווה את אחד מאבני היסוד של הדמוקרטיה. נציגי הציבור המשקיעים זמן ומאמץ בשמירה על ערוץ פתוח ובלתי אמצעי עם בוחריהם, גם לאחר הבחירות,  מפגינים בכך את ההכרה בחשיבות עמדותיהם ודעותיהם של הבוחרים.

 

 

כנסת ישראל מכירה בחשיבות הקשר בין הציבור לנציגיו ומעניקה  תקציב ייעודי לחיזוק הקשר עם הבוחר. לקשר הבלתי אמצעי ערך מיוחד בתקופתנו, כאשר רוב המידע על הנעשה במוסדות הציבור מגיע לאזרח לאחר סינון ולאחר "פירוש" של כלי  התקשורת. במקרה של מפלגת הליכוד, תוצאות הסינון לרוב שליליות, לא מדויקות ומעידות על האינטרס הפוליטי של הגורם המתווך.

למפלגת הליכוד ולנציגי המפלגה בכנסת הזדמנות לקדם פעילות חדשה בישראל;  פעילות  אשר תוביל לחיזוק הקשר הישיר עם הבוחר ותטיב עם תדמית המפלגה. בדומה לנוהג בארה"ב, נבחריי הציבור יכולים לנצל את תקופות הפגרה לעריכת מפגשים פנים אל פנים עם בוחריהם.

היוזמה :

חברי הכנסת  ובעלי תפקידים שונים מטעם המפלגה, יערכו מפגשים פתוחים לקהל בערי ישראל. במפגשים יעבירו הנציגים מידע על עבודתם במשכן ועל עמדותיהם בנושאי אקטואליה. חלקו העיקרי של המפגש יוקדש לשאלות מהקהל ולשיח פתוח. שמיעת הקהל תאפשר לאזרח ולחברי המפלגה לשאול שאלות ולמסור את עמדותיהם לנציג אותו בחרו.

יתרונות המפגשים: מפלגת הליכוד תהיה הראשונה לפתוח ביוזמה מסוג זה וכך "תתמתג" כמפלגה המשקיעה בשמיעת האזרח ודעותיו. שנית, לאזרחים יתאפשר לשמוע על הנעשה במוסדות השונים ללא התיווך של בעלי העניין. וכמובן,  היתרונות החשובים ביותר הם התווספות דרך משמעותית לחיזוק הקשר בין הבוחר לנבחריו וחיזוק הדמוקרטיה הישראלית.

 

איתמר שיאון, חבר מפלגת הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביידן והרגל השמאלית

מנדי ספדי

בנט מחכה לביידן

דוד שרן

אשקלונה בליכוד ?

אלי חזן

פרשת דברים -" שבת חזון"

אלי כהן

מה המניע לשבתון ביום ראשון?

אלי חזן

ראש השנה השלישי בלי גלעד /מאת:אלי אבידר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן