27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הצעה דבילית לביבי ויובל

מעצבן ומרגיז אותי שתמיד במשמרת של הליכוד בשלטון הבוסים שלנו הופכים לסופר ממלכתיים ורצים לתקן את כל תחלואי הקופה של המדינה לדורותיה!

 

 

לא מעניין אותם כמה זה מרגיז מכאיב, מקומם, קשה ומתריס אותנו “עמך” ישראל כל נושא התיקונים הכלכליים, כאילו נפתרו לנו כל הבעיות הביטחוניות, והאירניות, חוק הגיוסים ועוד….. הם ממהרים לתקן את הכלכלה בצווים חוקים ובגזירות!

“דחילקום” ביבי ויובל היקרים תעשו לנו קצת “כיף” ותהיו יותר “סחבקים” איתנו בדור הזה, תניחו את כל הגזרות המתוכננות ויתרת התיקונים הכלכליים למשמרת הבאה של השלטון! הרי לכולנו בנוסף לבעיות שלא נפתרו עדיין יש גם משכנתא חובות ומינוסים בבנקים, אז תפסיקו להיות כאלה רציניים אנחנו “עמך” נשבר לנו מעוד חובות אישיים יש לנו מספיק, אפילו לילדינו יש כבר חובות! אדרבא תיקחו חלק מחובותינו לדור הבא ותנו לנו לחיות בלי עצבים נוספים! בלי חששות ובלי דאגות נוספות! יש לא מעט בעיות שלא נפתרו! זוכרים?

 

טוב כמובן שזו הצעה “דבילית” שלי שהופיע בחלומותיי וחשבתי שאולי ראש הממשלה ושר האוצר יתחשבו בה, לפחות בחלומותיהם, ומה עם החלומות שלכם קוראים יקרים?

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לקראת ההכרזה: סערה בכוס תה

אריק זיו ויזר

פאט קונדל : מדוע אני תמך בישראל

אלי חזן

אליקים העצני על יום השואה

אלי חזן

סמימיאן דרש בישראל היום : המחדלים האמיתיים מול איראן

לימור סמימיאן דרש

נתניהו צודק : מילים כקורך

אייל קורך

שנה אחת של שירות לאומי? זה לא מספיק

אלי חזן
דילוג לתוכן